להורים יש לעיתים קרובות נקודות מבט שונות על איך משפחות מוצגות בתקשורת. יש כאלה שמעריכים תיאורים ריאליסטיים וניתנים לקשר, שמאמינים שתמונות אידיאליזציה יכולות ליצור ציפיות לא ריאליות. אחרים טוענים להגדלת הגיוון וההכללה בייצוגים משפחתיים, והדגישו את החשיבות של הצגה של מבנים משפחתיים ורקעים תרבותיים שונים. חששות לגבי תפקידים מגדריים וסטריאוטיפים, ההשפעה על ילדים, והאיזון בין צריכת המדיה והפעילויות המשפחתיות הם נושאים נפוצים. הורים מסוימים רואים במדיה הזדמנות לדיונים משמעותיים על ערכים ויחסים עם ילדיהם. מטרת המחקר הנוכחי היא לבדוק את תפקיד התקשורת כסוכן חיברות מרכזי במשפחה עבור הורים. המחקר התמקד בדרכי הצריכה של התכנים המשפחתיים בטלוויזיה, וגם בפרשנות שלהם על ידי ההורים תוך התייחסות לחשיבות היבטים של מגדר ושל מבנה משפחתי.