במאמר זה אופנהיים מתארת את הבניית הדימויים התקשורתיים של אילי הון (טייקונים) כפי שהיא באה לידי ביטוי בעיתונות הכלכלית בישראל.
טייקונים מתוארים בעיתונות לעיתים קרובות כאנשים מוצלחים ובעלי השפעה אשר השפיעו באופן ניכר על התחומים בהם הם עוסקים. הם עשויים להיות מוצגים כמנהיגים בעלי חזון אשר השיגו הצלחה רבה באמצעות נחישותם, עבודתם הקשה והחדשנות שלהם. במקרים מסוימים, טייקונים עשויים להיות מוצגים באור חיובי כמודלים לחיקוי עבור אחרים. עם זאת, טייקונים עשויים להיות מוצגים בעיתונות גם באור שלילי. לדוגמה, הם עשויים לקבל ביקורת על הפרקטיקות העסקיות שלהם, ובכלל זה על התנהגות לא אתית או ניצול של עובדים. הם גם עשויים להיות מבוקרים על השימוש שלהם בעושר ובהשפעה לקידום האינטרסים שלהם על חשבון אחרים. במקרים אלו, העיתונות נוטה לתאר את אילי ההון כתאבי בצע ואנוכיים, וייתכן שפעולותיהם מוצגות כמזיקות לכלל החברה. באופן כללי, תיאור הטייקונים בעיתונות יכול להשתנות במידה רבה בהתאם למצב הספציפי ולנקודת המבט של כלי התקשורת. חלק מאמצעי התקשורת עשויים ליטות יותר להציג טייקונים באור חיובי, בעוד שאחרים עשויים להיות ביקורתיים יותר או ספקנים לגבי הפעולות והמניעים שלהם.
במחקר הנוכחי, אופנהיים עושה שימוש בניתוח שיח ביקורתי במטרה להבין את הדרכים שבהם העיתונות הישראלית מבנה את גיבורי התרבות העכשוויים ולחשוף את הדרכים שבהם העיתונות מעצבת תפיסות מעמדיות, כלכליות וחברתיות בקרב הציבור הישראלי.