דוגמאות

המועדונית המשפחתית כגורם מסייע במניעת עבריינות בהתבגרות

מאמר אקדמי להורדה בחינם (pdf)

איך לצטט לפי APA

אריאלי, מ. (2012). המועדונית המשפחתית כגורם מסייע במניעת עבריינות בהתבגרות. מניתוק לשילוב, 17, 1-15.

הזמנת סיכום מאמר

2 - תשלום
3 - אישור הזמנה
תאריך קבלת הסיכום:
היקף הסיכום:

ילדים ובני נוער במצוקה נמצאים בסיכון גבוה להתנהגויות עברייניות. התמודדות עם עבריינות בגיל ההתבגרות ובגרות היא מאתגרת ולעתים מתסכלת, ודורשת תמיכה חברתית, טיפולית וכלכלית, כמו גם מעורבות של אנשי מקצוע וגופים מוסדיים כגון הרווחה. נעשו השקעות משמעותיות בפיתוח מודלים תכנותיים מגוונים כדי למנוע הידרדרות של נוער בסיכון, כולל עבריינות. אלו המעורבים בקידום הצעירים, שלעתים קרובות נמצאים בחזית הטיפול, מכירים בערכה של כל התערבות.

עם זאת, יש אמונה חזקה ביתרונות המניעתיים של התערבות מוקדמת. ברוב המקרים, ליחידות לקידום נוער חסרה היכולת להשפיע על תהליכים המתרחשים בילדות ועשויים להשפיע על סיכויי ההצלחה של צעירים. באמצעות בחינת חוויות ילדות והערכת ההשפעות של גורמים שהשפיעו על חיי המתבגרים, נוכל להעמיק את הבנתנו לגבי האוכלוסייה ולשפר את הסבירות לבחירת השיטות המתאימות שיעזרו לעצב את עתיד הנוער שלנו.

מועדונית משפחתית היא מודל מתערב לאוכלוסיית ילדים בסיכון לההוצאה מהבית. המאמר מציג ממצאי סקר שנערך בקרב מטופלי קידום נוער ששהו לפני כן במועדוניות משפחתיות, ובדק את השפעת השהיה במועדוניות בילדות על הנטייה לעבריינות בגיל הנעורים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

תנאים ללמידה משמעותית

למידה משמעותית מתייחסת לתהליך רכישת הידע באופן שמחבר מידע חדש לידע קיים והופך אותו לרלוונטי וישים לחיי הלומד. היא כוללת מעורבות פעילה עם החומר, הבנת

לצפיה ←

Motivation in Education

  מוטיבציה היא גורם חיוני בחינוך שמשפיע על ההצלחה של תלמידים בעיסוקיהם האקדמיים. היא ממלאת תפקיד מכריע בקביעת רמת המעורבות, ההתמדה והביצועים הכוללים של התלמידים.

לצפיה ←