המאמר פורסם גם באנגלית:
Portowitz, A., Lichtenstein, O., Egorova, L., & Brand, E. (2009). Underlying mechanisms linking music education and cognitive modifiability. Research Studies in Music Education, 31(2), 107-128.
ראשי / מאמרים אקדמיים / מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות
מאמר אקדמי להורדה בחינם (pdf)
פורטוביץ, ע., ליכטנשטיין, א., יוגורוב, ל. וברנד, א' (2010). מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות. Min-Ad: Israel Studies in Musicology Online, 8, 106-128.
המאמר פורסם גם באנגלית:
Portowitz, A., Lichtenstein, O., Egorova, L., & Brand, E. (2009). Underlying mechanisms linking music education and cognitive modifiability. Research Studies in Music Education, 31(2), 107-128.
כדי לשמור על מעורבות התלמידים בלימודי מוזיקה, כדי ללמוד את היסודות של סולמות וארפג'ים, מורים למוזיקה חייבים תמיד להיות ערניים למה שמניע תלמידים ואיך ליישם
ילדים ובני נוער במצוקה נמצאים בסיכון גבוה להתנהגויות עברייניות. התמודדות עם עבריינות בגיל ההתבגרות ובגרות היא מאתגרת ולעתים מתסכלת, ודורשת תמיכה חברתית, טיפולית וכלכלית, כמו
השפעות פסיכולוגיות של סביבות יער על מבוגרים בריאים: Shinrin-yoku (רחצה באוויר יער, הליכה) כשיטה אפשרית להפחתת מתח. מחקר כמותי על ההשפעה של תרגול שינרין-יוקו על
DSM-5 (ראשי תיבות של Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, המהדורה החמישית) הוא מדריך לאבחון הפרעות נפשיות הנמצא בשימוש נרחב. זה כולל קריטריונים אבחוניים
מחקר שבוחן את הקשר בין ההבניה החברתית לחוויה האישית של זכרונות מלחמה בישרות בצה"ל. הזיכרון הקולקטיבי של המלחמה הוא האופן שבו החברה ככלל זוכרת ומפרשת
אתר אקדמג'יק מאפשר לאתר מאמרים אקדמיים בחינם, ולקבל סיכומים שלהם בעברית בתשלום. הקסם באתר אקדמג'יק הוא שהוא מאפשר לחפש מאמרים לפי סוג המאמר (איכותני, כמותי, תיאורטי) בניגוד למנועי חיפוש אחרים שמאפשרים חיפוש לפי מילות מפתח בלבד, ושהוא מאפשר חיפוש מאמרים בעברית או באנגלית לפי נושאים בעברית.