השימוש במודלים ג'נרטיביים של אינטליגנציה מלאכותית הולך ונעשה מתוחכם יותר ככל שעובר הזמן. לדוגמא, שימוש נכון בבינה מלאכותית מאפשר כיום ליצור סקירות ספרות ברמה גבוהה, ולשימושים רבים נוספים בתחום האקדמי. ככל שכלי AI למטרות כתיבה אקדמית משתפרים ונעשים שימושיים יותר, נשאלת השאלה האם מדובר ברמאות או שימוש לגיטימי ומתוחכם בכלים טכנולוגיים? אם בעבר רווחה התפיסה שמדובר ברמאות, ככל שעובר הזמן כלי בינה מלאכותית נתפסים יותר ויותר ככלי עזר לגיטימיים בתהליך הכתיבה, שלא רק שאינם פסולים אלא גם שהכשרה נכונה לגבי השימוש בהם, ושימוש נכון בהם במהלך הכתיבה האקדמית הם חיוניים. מטרת המאמר הנוכחי היא לבדוק תפיסות ושימושים של סטודנטים בכלים ג'נרטיביים של בינה מלאכותית במהלך הלימודים האקדמיים.

Some students plagiarism tricks, and tips for effective check
פלגיאריזם אקדמי, או בעברית – העתקה בעבודות אקדמיות הוא נושא שמעסיק אנשי חינוך בהשכלה הגבוהה, אנשי מחשבים העוסקים בפיתוח תוכנות לזיהוי העתקות, וסטודנטים זה זמן





