השימוש במודלים ג'נרטיביים של אינטליגנציה מלאכותית הולך ונעשה מתוחכם יותר ככל שעובר הזמן. לדוגמא, שימוש נכון בבינה מלאכותית מאפשר כיום ליצור סקירות ספרות ברמה גבוהה, ולשימושים רבים נוספים בתחום האקדמי. ככל שכלי AI למטרות כתיבה אקדמית משתפרים ונעשים שימושיים יותר, נשאלת השאלה האם מדובר ברמאות או שימוש לגיטימי ומתוחכם בכלים טכנולוגיים? אם בעבר רווחה התפיסה שמדובר ברמאות, ככל שעובר הזמן כלי בינה מלאכותית נתפסים יותר ויותר ככלי עזר לגיטימיים בתהליך הכתיבה, שלא רק שאינם פסולים אלא גם שהכשרה נכונה לגבי השימוש בהם, ושימוש נכון בהם במהלך הכתיבה האקדמית הם חיוניים. מטרת המאמר הנוכחי היא לבדוק תפיסות ושימושים של סטודנטים בכלים ג'נרטיביים של בינה מלאכותית במהלך הלימודים האקדמיים.

Artificial intelligence in human resources management: Challenges and a path forward
בינה מלאכותית יכולה לסייע באופן משמעותי בניהול משאבי אנוש בארגונים. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאפשר לייעל תהליכים, לחסוך במשאבים ולשפר את קבלת ההחלטות בתחום ניהול העובדים.