דוגמאות

It’s F**ing Chaos: COVID-19’s Impact on Juvenile Delinquency and Juvenile Justice

זה כאוס מ**יין: ההשפעה של קוביד-19 על עבריינות נוער ומשפט נוער

מאמר אקדמי להורדה בחינם (pdf)

איך לצטט לפי APA

Buchanan, M., Castro, E. D., Kushner, M., & Krohn, M. D. (2020). It’s F** ing Chaos: COVID-19’s impact on juvenile delinquency and juvenile justice. American Journal of Criminal Justice, 45, 578-600.

קבל תרגום מסוכם של המאמר

הזמנת סיכום מאמר

2 - תשלום
3 - אישור הזמנה
תאריך קבלת הסיכום:
היקף הסיכום:

מאמר זה מספק סקירה ראשונית של הקורונה על עבריינות נוער ומערכת המשפט לנוער בארצות הברית. הוא מציע תובנות חשובות בתחומים מתפתחים במהירות. ההערכות של החוקרים מבוססות על תצפיות שנעשו לאחר כמעט חודשיים של סגרים ועוצרים לאומיים, שכללו אכיפה של ריחוק חברתי ומגבלות על תנועה מחוץ לבית.
החוקרים בחנו איך השינויים הקשורים למגפה השפיעו על ההתנהגות של צעירים בתקופה זו ועל האינטראקציה שלהם עם מערכת המשפט. המחקר נערך ופורסם חודשים ספורים לאחר תחילת נקיטת הצעדים למניעת התפשטות הקורונה, באווירת דחיפות וחירום.

החוקרים שואבים ממחקרים קודמים מקיפים על עבריינות נוער ומערכת המשפט, כמו גם מתיעות מסודר של עדויות במהלך המצב חסר התקדים והממושך הזה. החוקרים מדגישים את החשיבות שבהתחשבות קפדנית בהשפעה הפוטנציאלית של סגרים ועוצרים על תגובות חברתיות ומערכתיות לעבריינות נוער.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

דו"ח מחקר: הטיפול המשטרתי בקטינים ובני נוער: מחקר הערכה מיפוי פעולות המשטרה וקשריה עם גורמים חיצוניים

תחום הטיפול בקטינים ומתבגרים במסגרת מערכת המשפט הפלילי, הן כחשודים והן כקורבנות, זוכה כיום להגברת תשומת הלב הציבורית, תוך התייחסות להיבטים הטיפוליים, הפליליים והחברתיים. אינטרס

לצפיה ←

Taking restorative justice seriously

דעת הקהל בארה"ב הולכת ומתנגדת למערכת המשפט והענישה הקיימת. אלטרנטיבות רבות המתמקדות פחות במאסרים ויותר בשיקום אינן נותנות מענה לפשעים אלימים הכוללים צד נפגע. גישת

לצפיה ←