טכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT) יכולה לשמש לתמיכה בקשישים שבריריים ובמשפחה המטפלת בהם בבית. ניטור בריאות מרחוק, שירותי בריאות מרחוק וכלי ניהול תרופות מאפשרים לאנשי מקצוע בתחום הבריאות לנטר ולספק טיפול מרחוק לקשישים שבריריים. ICT מאפשרת תקשורת ומעורבות חברתית בין אנשים מבוגרים ומטפלים משפחותיהם, ומסייעת בהפחתת הבידוד. היא גם יכולה לסייע בתיאום טיפולי, שיתוף מידע, ותמיכה למטפל.
עם זאת, התייחסות למחסומים לאימוץ טכנולוגי היא חיונית בכדי לאפשר נגישות עבור הכלל. כמו כן, מבחינ מערכתית, יש לבחון את העלות מול התועלת. מאמר זה מתאר ניתוח עלות של שירות תמיכה לאנשים מבוגרים ומשפחותיהם בשני מחוזות במערב שוודיה, תוך שימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת.