דוגמאות

דוגמאות לדיון במחקר כמותי

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות

מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות

2010

פורטוביץ, ע., ליכטנשטיין, א., יוגורוב, ל. וברנד, א' (2010). מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות. Min-Ad: Israel Studies in Musicology Online, 8, 106-128.

לצפיה
ההשפעה הדיפרנציאלית של ההיסטוריה הפלילית על מועדות בתוכניות חינוך בשירות בתי הסוהר

ההשפעה הדיפרנציאלית של ההיסטוריה הפלילית על מועדות בתוכניות חינוך בשירות בתי הסוהר

2021

חביב, נ. חסייסי, ב. ווייסבורד, ד. (2021). ההשפעה הדיפרנציאלית של ההיסטוריה הפלילית על מועדות בתוכניות חינוך בשירות בתי הסוהר. חוקים, 15, 189-222.

לצפיה
Children delay gratification for cooperative ends

Children delay gratification for cooperative ends

דחיית סיפוקים של ילדים למטרות שיתוף פעולה

2020

Koomen, R., Grueneisen, S., & Herrmann, E. (2020). Children delay gratification for cooperative ends. Psychological science, 31(2), 139-148.‏

לצפיה
אהבה בימי משבר: היבטים מגדריים של השכלה, תעסוקה וגירושין

אהבה בימי משבר: היבטים מגדריים של השכלה, תעסוקה וגירושין

2018

הרבסט-דבי, ע. וקפלן, ע. (2018). אהבה בימי משבר: היבטים מגדריים של השכלה, תעסוקה וגירושין. מגמות,53(2), 107-136.

לצפיה
מה צריך המדריך? הקשר בין מאפייני ההדרכה, האישיים והסביבתיים של המדריך, להתפתחות והמסוגלות המקצועית של המתמחים

מה צריך המדריך? הקשר בין מאפייני ההדרכה, האישיים והסביבתיים של המדריך, להתפתחות והמסוגלות המקצועית של המתמחים

2018

פלד, ד. וברונשטיין-קלומק, ע. (2018). מה צריך המדריך? הקשר בין מאפייני ההדרכה, האישיים והסביבתיים של המדריך, להתפתחות והמסוגלות המקצועית של המתמחים. פסיכואקטואליה, 72, 18-29.

לצפיה
Determinants of Interpersonal Trust in Productivity and Organisational Commitment: Evidence from Indonesia

Determinants of Interpersonal Trust in Productivity and Organisational Commitment: Evidence from Indonesia

הגורמים לאמון בין אישי בפריון ובמחויבות ארגונית: עדויות מאינדונזיה

2020

Utomo, S. D., Irwandi, S. A., & Pamungkas, I. D. (2020). Determinants of interpersonal trust in productivity and organisational commitment: Evidence from Indonesia. International Journal of Innovation, Creativity and Change, 11(8), 104-129.

לצפיה
Job insecurity, employee anxiety, and commitment: the moderating role of collective trust in management

Job insecurity, employee anxiety, and commitment: the moderating role of collective trust in management

חוסר ביטחון תעסוקתי, חרדת עובדים ומחויבות: התפקיד הממתן של אמון קולקטיבי בהנהלה

2018

Wang, W., Mather, K., & Seifert, R. (2018). Job insecurity, employee anxiety, and commitment: The moderating role of collective trust in management. Journal of Trust Research, 8(2), 220-237.

לצפיה
Organizational Trust Dimensions as Antecedents of Organizational Commitment

Organizational Trust Dimensions as Antecedents of Organizational Commitment

ממדי האמון הארגוני כמנבאי מחויבות ארגונית

2016

Vanhala, M., Heilmann, P., & Salminen, H. (2016). Organizational trust dimensions as antecedents of organizational commitment. Knowledge and Process Management, 23(1), 46-61.

לצפיה
Cooperation in small groups: The effect of group size

Cooperation in small groups: The effect of group size

שיתוף פעולה בקבוצות קטנות: השפעת גודל הקבוצה

2013

Nosenzo, D., Quercia, S., & Sefton, M. (2015). Cooperation in small groups: The effect of group size. Experimental Economics, 18(1), 4-14.‏

לצפיה
Teacher-Reported Irritable and Defiant Dimensions of Oppositional Defiant Disorder: Social, Behavioral, and Academic Correlates

Teacher-Reported Irritable and Defiant Dimensions of Oppositional Defiant Disorder: Social, Behavioral, and Academic Correlates

מימדים רגזניים ומרדניים של הפרעת התנהגות מרדנית מתנגדת על פי דיווח מורים: קורלציות חברתיות, התנהגותיות ואקדמיות

2016

Evans, S. C., Pederson, C. A., Fite, P. J., Blossom, J. B., & Cooley, J. L. (2016). Teacher-reported irritable and defiant dimensions of oppositional defiant disorder: Social, behavioral, and academic correlates. School Mental Health, 8, 292-304.

לצפיה