דוגמאות

מאמרים אקדמיים בפסיכולוגיה

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
Trends in the psychological study of contemporary antisemitism: Conceptual issues and empirical evidence

Trends in the psychological study of contemporary antisemitism: Conceptual issues and empirical evidence

מגמות במחקר הפסיכולוגי העכשווי לגבי אנטישמיות: נושאים רעיוניים ועדויות אמפיריות

2016

Kressel, N. J., & Kressel, S. W. (2016). Trends in the psychological study of contemporary antisemitism: Conceptual issues and empirical evidence. Basic and Applied Social Psychology, 38(2), 111-126.‏

לצפיה
מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות

מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות

2010

פורטוביץ, ע., ליכטנשטיין, א., יוגורוב, ל. וברנד, א' (2010). מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות. Min-Ad: Israel Studies in Musicology Online, 8, 106-128.

לצפיה
The effect of loneliness on depression: A meta-analysis

The effect of loneliness on depression: A meta-analysis

ההשפעה של בדידות על דיכאון: מטא-אנליזה

2018

Erzen, E., & Çikrikci, Ö. (2018). The effect of loneliness on depression: A meta-analysis. International Journal of Social Psychiatry, 64(5), 427-435.‏

לצפיה
תפיסת כאב וויסות חושי באוטיזם: מאמר סקירה

תפיסת כאב וויסות חושי באוטיזם: מאמר סקירה

2019

בן זיו, נ., וייסמן-פוגל, א., גרנובסקי, י. ובר-שליטא, ת. (2019). תפיסת כאב וויסות חושי באוטיזם: מאמר סקירה. כתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק, 28, 60-72.

לצפיה
Children delay gratification for cooperative ends

Children delay gratification for cooperative ends

דחיית סיפוקים של ילדים למטרות שיתוף פעולה

2020

Koomen, R., Grueneisen, S., & Herrmann, E. (2020). Children delay gratification for cooperative ends. Psychological science, 31(2), 139-148.‏

לצפיה
Physical activity and depression: Towards understanding the antidepressant mechanisms of physical activity

Physical activity and depression: Towards understanding the antidepressant mechanisms of physical activity

פעילות גופנית ודיכאון: לקראת הבנה של המנגנונים האנטי-דיכאוניים של פעילות גופנית

2019

Kandola, A., Ashdown-Franks, G., Hendrikse, J., Sabiston, C. M., & Stubbs, B. (2019). Physical activity and depression: Towards understanding the antidepressant mechanisms of physical activity. Neuroscience & Biobehavioral Reviews, 107, 525-539.‏

לצפיה
מה צריך המדריך? הקשר בין מאפייני ההדרכה, האישיים והסביבתיים של המדריך, להתפתחות והמסוגלות המקצועית של המתמחים

מה צריך המדריך? הקשר בין מאפייני ההדרכה, האישיים והסביבתיים של המדריך, להתפתחות והמסוגלות המקצועית של המתמחים

2018

פלד, ד. וברונשטיין-קלומק, ע. (2018). מה צריך המדריך? הקשר בין מאפייני ההדרכה, האישיים והסביבתיים של המדריך, להתפתחות והמסוגלות המקצועית של המתמחים. פסיכואקטואליה, 72, 18-29.

לצפיה
Cooperation in small groups: The effect of group size

Cooperation in small groups: The effect of group size

שיתוף פעולה בקבוצות קטנות: השפעת גודל הקבוצה

2013

Nosenzo, D., Quercia, S., & Sefton, M. (2015). Cooperation in small groups: The effect of group size. Experimental Economics, 18(1), 4-14.‏

לצפיה
What Makes Some People Think Astrology is Scientific?

What Makes Some People Think Astrology is Scientific?

מדוע חלק מהאנשים חושבים שאסטרולוגיה היא מדעית?

2011

Allum, N. (2011). What makes some people think astrology is scientific?. Science Communication, 33(3), 341-366.

לצפיה
Teacher-Reported Irritable and Defiant Dimensions of Oppositional Defiant Disorder: Social, Behavioral, and Academic Correlates

Teacher-Reported Irritable and Defiant Dimensions of Oppositional Defiant Disorder: Social, Behavioral, and Academic Correlates

מימדים רגזניים ומרדניים של הפרעת התנהגות מרדנית מתנגדת על פי דיווח מורים: קורלציות חברתיות, התנהגותיות ואקדמיות

2016

Evans, S. C., Pederson, C. A., Fite, P. J., Blossom, J. B., & Cooley, J. L. (2016). Teacher-reported irritable and defiant dimensions of oppositional defiant disorder: Social, behavioral, and academic correlates. School Mental Health, 8, 292-304.

לצפיה