דוגמאות

דוגמאות לסיכום במחקר משולב

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
Positive reinforcement: Balancing negative and positive feedback for comprehensive improvement

Positive reinforcement: Balancing negative and positive feedback for comprehensive improvement

חיזוק חיובי: איזון בין משוב חיובי ושלילי לשיפור מקיף

2025

Barrow, E., Mylonas, P., Pattinson, R., & Sadaghiani, L. (2025). Positive reinforcement: Balancing negative and positive feedback for comprehensive improvement. Journal of Dentistry, 153, 105501.

לצפיה
מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם

מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם

2018

אבידב-אונגר, א. ועמיר, ע. (2018). מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם. בתוך י. עשת-אלקלעי, א. בלאו, א. כספי, ש. אתגר, נ. גרי, י. קלמן ו-ו. זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. רעננה, האוניברסיטה הפתוחה.

לצפיה
Motivating medical students to do research: a mixed methods study using Self-Determination Theory

Motivating medical students to do research: a mixed methods study using Self-Determination Theory

עידוד סטודנטים לרפואה לבצע מחקר: מחקר בשיטות מעורבות באמצעות תאוריית הגדרה עצמית

2015

Rosenkranz, S. K., Wang, S., & Hu, W. (2015). Motivating medical students to do research: a mixed methods study using Self-Determination Theory. BMC medical education, 15(1), 1-13.

לצפיה