המאמר פורסם גם באנגלית:
Portowitz, A., Lichtenstein, O., Egorova, L., & Brand, E. (2009). Underlying mechanisms linking music education and cognitive modifiability. Research Studies in Music Education, 31(2), 107-128.
ראשי / מאמרים אקדמיים / מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות
מאמר אקדמי להורדה בחינם (pdf)
פורטוביץ, ע., ליכטנשטיין, א., יוגורוב, ל. וברנד, א' (2010). מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות. Min-Ad: Israel Studies in Musicology Online, 8, 106-128.
המאמר פורסם גם באנגלית:
Portowitz, A., Lichtenstein, O., Egorova, L., & Brand, E. (2009). Underlying mechanisms linking music education and cognitive modifiability. Research Studies in Music Education, 31(2), 107-128.
כדי לשמור על מעורבות התלמידים בלימודי מוזיקה, כדי ללמוד את היסודות של סולמות וארפג'ים, מורים למוזיקה חייבים תמיד להיות ערניים למה שמניע תלמידים ואיך ליישם
ילדים ובני נוער במצוקה נמצאים בסיכון גבוה להתנהגויות עברייניות. התמודדות עם עבריינות בגיל ההתבגרות ובגרות היא מאתגרת ולעתים מתסכלת, ודורשת תמיכה חברתית, טיפולית וכלכלית, כמו
ליקוי בשליפה לקסיקאלית מתייחס לקשיים או לעיכוב בשליפת מילים מן הזיכרון. אנשים עם ליקוי בשליפה לקסיקאלית עשויים להיתקל בקשיים במציאת המילים הרצויות ובהפקתן בזמן דיבור
אנשים טועים לחשוב כי אסטרולוגיה היא מדע ממספר סיבות. הסיבה המוכרת ביותר היא אפקט בארנום, כלומר הנטייה האנושית לנסות ולמצוא דפוסים ומשמעות באירועים, גם כאשר
בהקשרים מסוימים, "טיפשות פרודוקטיבית" עשויה להצביע על הרעיון כי אימוץ רמה מסוימת של בורות או נכונות ליטול סיכונים יכול להוביל לפתרונות יצירתיים וחדשניים. המשמעות היא
אתר אקדמג'יק מאפשר לאתר מאמרים אקדמיים בחינם, ולקבל סיכומים שלהם בעברית בתשלום. הקסם באתר אקדמג'יק הוא שהוא מאפשר לחפש מאמרים לפי סוג המאמר (איכותני, כמותי, תיאורטי) בניגוד למנועי חיפוש אחרים שמאפשרים חיפוש לפי מילות מפתח בלבד, ושהוא מאפשר חיפוש מאמרים בעברית או באנגלית לפי נושאים בעברית.