דוגמאות

Motivation in Music Teaching and Learning

מוטיבציה בהוראה ולמידה של מוזיקה

מאמר אקדמי להורדה בחינם (pdf)

איך לצטט לפי APA

Asmus, E. P. (2021). Motivation in music teaching and learning. Visions of Research in Music Education, 16(31), 1-29.

קבל תרגום מסוכם של המאמר
2 - תשלום
3 - אישור הזמנה
תאריך קבלת הסיכום:
היקף הסיכום:

כדי לשמור על מעורבות התלמידים בלימודי מוזיקה, כדי ללמוד את היסודות של סולמות וארפג'ים, מורים למוזיקה חייבים תמיד להיות ערניים למה שמניע תלמידים ואיך ליישם את המניעים האלה כדי לשפר את הישגי התלמידים במוזיקה. מטרתו של מאמר זה היא לספק סקירה כללית של החשיבה הפדגוגית לגבי מוטיבציה להישגים מנקודת המבט פסיכולוגית, חינוכית, ושל חינוך מוזיקלי בפרט. מסקירה זו המחבר מפיק מודל תאורטי של הנעה להישגים במוזיקה ומתאר את השלכותיו.

המאמר פורסם לראשונה:

Asmus, E. P. (1992). Motivation in music teaching and learning. The Quarterly Journal of Music Teaching and Learning, 4(4), 5-32.

אך בשל חשיבותו זכה לפרסום חוזר בכתב העת Visions of Research in Music Education בשנת 2021.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

תנאים ללמידה משמעותית

למידה משמעותית מתייחסת לתהליך רכישת הידע באופן שמחבר מידע חדש לידע קיים והופך אותו לרלוונטי וישים לחיי הלומד. היא כוללת מעורבות פעילה עם החומר, הבנת

לצפיה ←