דוגמאות

Motivation in Music Teaching and Learning

מוטיבציה בהוראה ולמידה של מוזיקה

מאמר אקדמי להורדה בחינם (pdf)

איך לצטט לפי APA

Asmus, E. P. (2021). Motivation in music teaching and learning. Visions of Research in Music Education, 16(31), 1-29.

קבל תרגום מסוכם של המאמר

הזמנת סיכום מאמר

2 - תשלום
3 - אישור הזמנה
תאריך קבלת הסיכום:
היקף הסיכום:

כדי לשמור על מעורבות התלמידים בלימודי מוזיקה, כדי ללמוד את היסודות של סולמות וארפג'ים, מורים למוזיקה חייבים תמיד להיות ערניים למה שמניע תלמידים ואיך ליישם את המניעים האלה כדי לשפר את הישגי התלמידים במוזיקה. מטרתו של מאמר זה היא לספק סקירה כללית של החשיבה הפדגוגית לגבי מוטיבציה להישגים מנקודת המבט פסיכולוגית, חינוכית, ושל חינוך מוזיקלי בפרט. מסקירה זו המחבר מפיק מודל תאורטי של הנעה להישגים במוזיקה ומתאר את השלכותיו.

המאמר פורסם לראשונה:

Asmus, E. P. (1992). Motivation in music teaching and learning. The Quarterly Journal of Music Teaching and Learning, 4(4), 5-32.

אך בשל חשיבותו זכה לפרסום חוזר בכתב העת Visions of Research in Music Education בשנת 2021.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

הכוונה עצמית ומוטיבציה

תאוריית ההכוונה העצמית (באנגלית: Self-determination theory ובראשי תיבות: SDT) היא תאוריה נחקרת ובעלת השפעה רחבה על מוטיבציה אשר מצביעה על כך שלאנשים יש יותר סיכוי

לצפיה ←

תנאים ללמידה משמעותית

למידה משמעותית מתייחסת לתהליך רכישת הידע באופן שמחבר מידע חדש לידע קיים והופך אותו לרלוונטי וישים לחיי הלומד. היא כוללת מעורבות פעילה עם החומר, הבנת

לצפיה ←

Highly gifted children in full inclusion classrooms

ילדים מחוננים במיוחד, המכונים גם תלמידים מחוננים וכשרוניים (G&T), הם כאלה המפגינים יכולות וכישרונות יוצאי דופן, או פוטנציאל בתחום אחד או יותר, כגון אינטלקטואל, יצירתי,

לצפיה ←

מתקשים למצוא מאמרים אקדמיים בנושא שאתם מחפשים?

    כתבו לנו וננסה לעזור לכם:

    צריכים עזרה בסיכום מאמרים או בכתיבה אקדמית?

      כתבו לנו וננסה לעזור לכם: