דוגמאות

Determining the role of sport coaches in promoting athlete mental health: A narrative review and Delphi approach

הגדרת תפקידם של מאמני ספורט בקידום בריאות הנפש של ספורטאים: סקירה נרטיבית וגישת דלפי

מאמר אקדמי להורדה בחינם (pdf)

איך לצטט לפי APA

Bissett, J. E., Kroshus, E., & Hebard, S. (2020). Determining the role of sport coaches in promoting athlete mental health: A narrative review and Delphi approach. BMJ Open Sport & Exercise Medicine, 6(1), e000676.

קבל תרגום מסוכם של המאמר

הזמנת סיכום מאמר

2 - תשלום
3 - אישור הזמנה
תאריך קבלת הסיכום:
היקף הסיכום:

למאמני ספורט יש פוטנציאל לתמוך בבריאות הנפש של ספורטאים, אך רבים מהם נמנעים מלעסוק בנושא מחשש להזיק במקום לעזור. מחקר זה נועד לסקור ספרות קיימת על תפקידם של מאמני ספורט בקידום של בריאות הנפש, ולצייר מסגרת מוסכמת של התנהגויות מועילות, הולמות ואפשריות של מאמנים. הסקירה נעשתה במתודולוגיית דלפי עם חקירה נרטיבית ושלב הערכה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

Divorce and Health: Beyond Individual Differences

השפעת הגירושין על הבריאות יכולה להיות מורכבת ועשויה להשתנות בהתאם למגוון גורמים כגון גיל, מין, מצב סוציו-אקונומי, ומצבים בריאותיים קיימים. המחקר בנושא העלה מצאים שונים.

לצפיה ←

The changes we need: Education post COVID-19

כיצד הקורונה השפיעה על החינוך? האם הקורונה יצרה הזדמנויות לשינוי חינוכי? שאלות אלה ונוספות נידונות במאמר החשוב של ז'או וווטרסטון. לקורונה, כלומר למצב המיוחד שנוצר

לצפיה ←

דו-לשוניות, משלב סוציואקונומי ולקות שפה התפתחותית- השפעת גורמים שונים על ניצני אוריינות (BLISS-EL)

דו-לשוניות, מעמד חברתי-כלכלי ולקות שפה התפתחותית מהווים כולם גורם משמעותי בהשפעה על התפתחות האוריינות. לדו-לשוניות יכולה להיות השפעה חיובית ושלילית על האוריינות. היא עשויה לשאת

לצפיה ←