דוגמאות

מאמרים אקדמיים

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות

קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות

2021

מאור, ר. וחמי, א. (2021). קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות. הייעוץ החינוכי, 23, 13-32.

לצפיה
The impact of occupational stress on the performance of employees in competitive sectors: Systematic review

The impact of occupational stress on the performance of employees in competitive sectors: Systematic review

השפעת הלחץ התעסוקתי על ביצועי העובדים במגזרים תחרותיים: סקירה שיטתית

2024

Kaur, H., & Haque, A. U. (2024). The impact of occupational stress on the performance of employees in competitive sectors: Systematic review. International Journal of Applied Business and Management Studies, 9(1), 1-7.

לצפיה
Like-minded sources on Facebook are prevalent but not polarizing

Like-minded sources on Facebook are prevalent but not polarizing

מקורות תואמי דעות בפייסבוק נפוצים, אך אינם גורמים לקיטוב

2023

Nyhan, B., Settle, J., Thorson, E., Wojcieszak, M., Barberá, P., Chen, A. Y., … & Tucker, J. A. (2023). Like-minded sources on Facebook are prevalent but not polarizing. Nature, 620(7972), 137-144.

לצפיה
התמודדות עם סוכרת מסוג 2 בקרב בדואים בישראל: צדק חברתי, מדיניות בריאות ויחסי אדם-קהילה-מקום

התמודדות עם סוכרת מסוג 2 בקרב בדואים בישראל: צדק חברתי, מדיניות בריאות ויחסי אדם-קהילה-מקום

2023

מאור, מ., אתעיקה, מ., מזרחי, ר. ולביא-אג'אי, מ. (2023). התמודדות עם סוכרת מסוג 2 בקרב בדואים בישראל: צדק חברתי, מדיניות בריאות ויחסי אדם-קהילה-מקום. סוציולוגיה ישראלית, 24(6), 41-61.

לצפיה
“We need you to listen to us”: Youth activist perspectives on intergenerational dynamics and adult solidarity in youth movements

“We need you to listen to us”: Youth activist perspectives on intergenerational dynamics and adult solidarity in youth movements

"אנחנו צריכים שתקשיבו לנו": נקודות מבט של פעילים צעירים בתנועות נוער לגבי דינמיקות בין-דוריות וסולידריות של מבוגרים

2020

Liou, A. L., & Literat, I. (2020). “We need you to listen to us”: Youth activist perspectives on intergenerational dynamics and adult solidarity in youth movements. International Journal of Communication, 14, 4662–4682.‏

לצפיה
הקשר שבין הישגים בהבנת הנקרא ובין מוטיבציה לקריאה ודימוי עצמי בקרב תלמידי כיתה ד' בבית ספר ממלכתי ובבית ספר ממלכתי- דתי

הקשר שבין הישגים בהבנת הנקרא ובין מוטיבציה לקריאה ודימוי עצמי בקרב תלמידי כיתה ד' בבית ספר ממלכתי ובבית ספר ממלכתי- דתי

2021

גידלביץ', ס. (2021). הקשר שבין הישגים בהבנת הנקרא ובין מוטיבציה לקריאה ודימוי עצמי בקרב תלמידי כיתה ד' בבית ספר ממלכתי ובבית ספר ממלכתי-דתי. הייעוץ החינוכי, 23, 181-207.

לצפיה
"לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך

"לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך

2023

הוד-שמר, א. וצימרמן, ח. (2023). "לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך. דפים, 78, 85-110.

לצפיה
Creativity and Culture

Creativity and Culture

יצירתיות ותרבות

1953

Stein, M. I. (1953). Creativity and culture. The journal of psychology36(2), 311-322.

לצפיה
מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם

מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם

2018

אבידב-אונגר, א. ועמיר, ע. (2018). מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם. בתוך י. עשת-אלקלעי, א. בלאו, א. כספי, ש. אתגר, נ. גרי, י. קלמן ו-ו. זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. רעננה, האוניברסיטה הפתוחה.

לצפיה
National Belonging Through Signed and Spoken Languages: The Case of Finland-Swedish Deaf People in the Late Nineteenth and Early Twentieth Centuries

National Belonging Through Signed and Spoken Languages: The Case of Finland-Swedish Deaf People in the Late Nineteenth and Early Twentieth Centuries

שייכות לאומית באמצעות שפות סימנים ושפות מדוברות: המקרה של חירשים פינלנד-שוודיים בסוף המאה התשע עשרה ותחילת המאה העשרים

2021

Lindberg, H. (2021). National Belonging Through Signed and Spoken Languages: The Case of Finland-Swedish Deaf People in the Late Nineteenth and Early Twentieth Centuries. In Lived Nation as the History of Experiences and Emotions in Finland, 1800-2000 (pp. 217-239). Cham: Springer International Publishing.

לצפיה

מתקשים למצוא מאמרים אקדמיים בנושא שאתם מחפשים?

    כתבו לנו וננסה לעזור לכם:

    צריכים עזרה בסיכום מאמרים או בכתיבה אקדמית?

      כתבו לנו וננסה לעזור לכם: