דוגמאות

מאמרים אקדמיים בעברית

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
בעיות משמעת בכיתה: תפיסות, התמודדויות וחוויות של מחנכות כיתה בבתי ספר יסודיים

בעיות משמעת בכיתה: תפיסות, התמודדויות וחוויות של מחנכות כיתה בבתי ספר יסודיים

2021

כהן עזריה, י. (2021). בעיות משמעת בכיתה: תפיסות, התמודדויות וחוויות של מחנכות כיתה בבתי ספר יסודיים. שאנן, 26, 157-178.

לצפיה
לא דיברנו עוד על אהבה: מודל לניתוח מערכות יחסים זוגיות בפרסומות בטלוויזיה בישראל

לא דיברנו עוד על אהבה: מודל לניתוח מערכות יחסים זוגיות בפרסומות בטלוויזיה בישראל

2019

רוט־כהן, א. וצימנד־שיינר, ד. (2019). לא דיברנו עוד על אהבה: מודל לניתוח מערכות יחסים זוגיות בפרסומות בטלוויזיה בישראל. סוגיות חברתיות בישראל, 27, 231-205.

לצפיה
אימהוּת במדינת הרווחה: השיח והמדיניות של פסילת האימהוּת של נשים מוחלשות

אימהוּת במדינת הרווחה: השיח והמדיניות של פסילת האימהוּת של נשים מוחלשות

2020

הרצוג, א. (2020). אימהוּת במדינת הרווחה: השיח והמדיניות של פסילת האימהוּת של נשים מוחלשות. סוגיות חברתיות בישראל, 29(1), 7-39.

לצפיה
לבדיות ובדידות – בנוכחות האחר ובהיעדרו

לבדיות ובדידות – בנוכחות האחר ובהיעדרו

2020

בר-שדה, נ. (2020). לבדיוּת ובדידות – בנוכחות האחר ובהיעדרו: היבטים שפירים וממאירים. פסיכואקטואליה, 78, 37-45.

לצפיה
קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות

קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות

2021

מאור, ר. וחמי, א. (2021). קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות. הייעוץ החינוכי, 23, 13-32.

לצפיה
התמודדות עם סוכרת מסוג 2 בקרב בדואים בישראל: צדק חברתי, מדיניות בריאות ויחסי אדם-קהילה-מקום

התמודדות עם סוכרת מסוג 2 בקרב בדואים בישראל: צדק חברתי, מדיניות בריאות ויחסי אדם-קהילה-מקום

2023

מאור, מ., אתעיקה, מ., מזרחי, ר. ולביא-אג'אי, מ. (2023). התמודדות עם סוכרת מסוג 2 בקרב בדואים בישראל: צדק חברתי, מדיניות בריאות ויחסי אדם-קהילה-מקום. סוציולוגיה ישראלית, 24(6), 41-61.

לצפיה
הקשר שבין הישגים בהבנת הנקרא ובין מוטיבציה לקריאה ודימוי עצמי בקרב תלמידי כיתה ד' בבית ספר ממלכתי ובבית ספר ממלכתי- דתי

הקשר שבין הישגים בהבנת הנקרא ובין מוטיבציה לקריאה ודימוי עצמי בקרב תלמידי כיתה ד' בבית ספר ממלכתי ובבית ספר ממלכתי- דתי

2021

גידלביץ', ס. (2021). הקשר שבין הישגים בהבנת הנקרא ובין מוטיבציה לקריאה ודימוי עצמי בקרב תלמידי כיתה ד' בבית ספר ממלכתי ובבית ספר ממלכתי-דתי. הייעוץ החינוכי, 23, 181-207.

לצפיה
"לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך

"לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך

2023

הוד-שמר, א. וצימרמן, ח. (2023). "לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך. דפים, 78, 85-110.

לצפיה
מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם

מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם

2018

אבידב-אונגר, א. ועמיר, ע. (2018). מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם. בתוך י. עשת-אלקלעי, א. בלאו, א. כספי, ש. אתגר, נ. גרי, י. קלמן ו-ו. זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. רעננה, האוניברסיטה הפתוחה.

לצפיה
האם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים

האם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים

2022

שאולי, ס., וברעם-צברי, א. (2022). האם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים. חמדעת, 15, 238-273.

לצפיה