מחקר זה בחן תפיסות ואמונות דיספונקציונליות לגבי קריירה והבדלים מגדריים בהן בשני שלבים: מעבר משירות צבאי/לאומי ללימודים או הכשרה, ומעבר מהלימודים לעולם העבודה.
נמצא כי לנשים היו פחות אמונות דיספונקציונליות מאשר לגברים, במיוחד בשלב הראשון, והסדנאות למשתחררים היו אפקטיביות יותר עבורן.
בשלב השני, ההבדלים המגדריים הצטמצמו, אך נשים ייחסו חשיבות רבה יותר למסגרת חברתית בעבודתן.
ממצאים אלו יכולים לסייע בפיתוח התערבויות ממוקדות מגדרית לקידום תהליכי קבלת החלטות קריירה.