דוגמאות

מאמרים אקדמיים על ליקויי למידה

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
From the Ground Up: Providing Support to Emergent Bilinguals to Distinguish Language Difference From Disability

From the Ground Up: Providing Support to Emergent Bilinguals to Distinguish Language Difference From Disability

מהבסיס כלפי מעלה: מתן תמיכה לדו-לשוניים בשילוב כדי להבחין בין הבדל שפה לבין מוגבלות

2018

Golloher, A. N., Whitenack, D. A., Simpson, L. A., & Sacco, D. (2018). From the ground up: Providing support to emergent bilinguals to distinguish language difference from disability. Insights into Learning Disabilities, 15(2), 127-147.

לצפיה
דו-לשוניות, משלב סוציואקונומי ולקות שפה התפתחותית- השפעת גורמים שונים על ניצני אוריינות (BLISS-EL)

דו-לשוניות, משלב סוציואקונומי ולקות שפה התפתחותית- השפעת גורמים שונים על ניצני אוריינות (BLISS-EL)

2017

אלטמן, כ., וולטרס, י., וערמון-לוטם, ש. (2018). דו-לשוניות, משלב סוציואקונומי ולקות שפה התפתחותית – השפעת גורמים שונים על ניצני אוריינות (BLISS-EL): דו"ח מסכם. ירושלים: משרד החינוך – לשכת המדען הראשי.

לצפיה
"למה לא להיות דוקטור?" – אנשים עם לקויות למידה מספרים על הצלחתם באקדמיה

"למה לא להיות דוקטור?" – אנשים עם לקויות למידה מספרים על הצלחתם באקדמיה

2013

פרופר, י. ומירסקי, י. (2013). "למה לא להיות דוקטור?" – אנשים עם לקויות למידה מספרים על הצלחתם באקדמיה. מפגש, 21(37), 89-117.

לצפיה
Toward a theory of childhood learning disorders, hyperactivity, and aggression

Toward a theory of childhood learning disorders, hyperactivity, and aggression

לקראת תיאוריה של ליקויי למידה, היפראקטיביות ואגרסיביות בילדות

2012

Mawson, A. R. (2012). Toward a theory of childhood learning disorders, hyperactivity, and aggression. ISRN psychiatry, 2012.

לצפיה