דוגמאות

"כל מה שניתן לדחות למחר אני דוחה… למחרתיים": דחיינות אקדמית, התנהגות מוטיבציונית ללמידה והישגים אקדמיים

מאמר אקדמי להורדה בחינם (pdf)

איך לצטט לפי APA

אלטרץ, ח. ושקד, ל. (2022). "כל מה שניתן לדחות למחר אני דוחה… למחרתיים": דחיינות אקדמית, התנהגות מוטיבציונית ללמידה והישגים אקדמיים. חמדעת, 15, 47-76.

הזמנת סיכום מאמר

2 - תשלום
3 - אישור הזמנה
תאריך קבלת הסיכום:
היקף הסיכום:

החוקרות במאמר זה בחנו את נושא הדחיינות האקדמית בקרב סטודנטים לתואר שני בחינוך, וספציפית דחיינות סביב הגשת פרוייקט גמר. הן בוחנות דחיינות כשאלה של מוטיבציה ולא ככשל בהתנהגות.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

The Intensity of Motivation

עוצמת המוטיבציה מתייחסת לרמת האנרגיה וההתלהבות שבן אדם משקיע כדי לשאוף למטרה או למשימה. היא משקפת את המידה שבה אדם מחויב ומעורב בפעילות מסוימת ואת

לצפיה ←

התרומות הייחודיות של תמיכה באוטונומיה ושל דיכויה לניבוי חוויית למידה מיטבית בקרב תלמידים בדואים: בחינת תאוריית ההכוונה העצמית בחברה קולקטיביסטית

תאוריית ההגדרה העצמית (באנגלית: Self-determination theory ובעברית נקראת גם תיאוריית ההגדרה העצמית) היא תיאוריה פסיכולוגית המתארת כיצד המוטיבציה וההתנהגות של בני אדם מושפעים מהצרכים הפסיכולוגיים

לצפיה ←

Motivation in Music Teaching and Learning

כדי לשמור על מעורבות התלמידים בלימודי מוזיקה, כדי ללמוד את היסודות של סולמות וארפג'ים, מורים למוזיקה חייבים תמיד להיות ערניים למה שמניע תלמידים ואיך ליישם

לצפיה ←