דוגמאות

דוגמאות לפרק שיטה במחקר איכותני

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
בעיות משמעת בכיתה: תפיסות, התמודדויות וחוויות של מחנכות כיתה בבתי ספר יסודיים

בעיות משמעת בכיתה: תפיסות, התמודדויות וחוויות של מחנכות כיתה בבתי ספר יסודיים

2021

כהן עזריה, י. (2021). בעיות משמעת בכיתה: תפיסות, התמודדויות וחוויות של מחנכות כיתה בבתי ספר יסודיים. שאנן, 26, 157-178.

לצפיה
אימהוּת במדינת הרווחה: השיח והמדיניות של פסילת האימהוּת של נשים מוחלשות

אימהוּת במדינת הרווחה: השיח והמדיניות של פסילת האימהוּת של נשים מוחלשות

2020

הרצוג, א. (2020). אימהוּת במדינת הרווחה: השיח והמדיניות של פסילת האימהוּת של נשים מוחלשות. סוגיות חברתיות בישראל, 29(1), 7-39.

לצפיה
התמודדות עם סוכרת מסוג 2 בקרב בדואים בישראל: צדק חברתי, מדיניות בריאות ויחסי אדם-קהילה-מקום

התמודדות עם סוכרת מסוג 2 בקרב בדואים בישראל: צדק חברתי, מדיניות בריאות ויחסי אדם-קהילה-מקום

2023

מאור, מ., אתעיקה, מ., מזרחי, ר. ולביא-אג'אי, מ. (2023). התמודדות עם סוכרת מסוג 2 בקרב בדואים בישראל: צדק חברתי, מדיניות בריאות ויחסי אדם-קהילה-מקום. סוציולוגיה ישראלית, 24(6), 41-61.

לצפיה
“We need you to listen to us”: Youth activist perspectives on intergenerational dynamics and adult solidarity in youth movements

“We need you to listen to us”: Youth activist perspectives on intergenerational dynamics and adult solidarity in youth movements

"אנחנו צריכים שתקשיבו לנו": נקודות מבט של פעילים צעירים בתנועות נוער לגבי דינמיקות בין-דוריות וסולידריות של מבוגרים

2020

Liou, A. L., & Literat, I. (2020). “We need you to listen to us”: Youth activist perspectives on intergenerational dynamics and adult solidarity in youth movements. International Journal of Communication, 14, 4662–4682.‏

לצפיה
האם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים

האם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים

2022

שאולי, ס., וברעם-צברי, א. (2022). האם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים. חמדעת, 15, 238-273.

לצפיה
"לא קלה היא דרכנו…": עבודת צוות "מתוכננת" או "מאולצת" בתפיסתם של מורים ומנהלים בחדרי מורים

"לא קלה היא דרכנו…": עבודת צוות "מתוכננת" או "מאולצת" בתפיסתם של מורים ומנהלים בחדרי מורים

2023

כהן זדה, א. (2023). "לא קלה היא דרכנו…": עבודת צוות "מתוכננת" או "מאולצת" בתפיסתם של מורים ומנהלים בחדרי מורים. שנתון "שאנן", 28, 101-121.

לצפיה
Breaking generational curses: Success and opportunity among Black children of incarcerated parents

Breaking generational curses: Success and opportunity among Black children of incarcerated parents

לשבור את קללת הדור: הצלחה והזדמנויות בקרב ילדי אסירים שחורים

2025

Gatewood, B. J., Muhammad, B. M., & Turner, S. (2025). Breaking generational curses: Success and opportunity among Black children of incarcerated parents. Social Problems, 72(1), 74-92.‏

לצפיה
תפיסות של יועצים חינוכיים באשר לעולמם של מתבגרים ילדי אסירים ולעבודתם עימם

תפיסות של יועצים חינוכיים באשר לעולמם של מתבגרים ילדי אסירים ולעבודתם עימם

2023

לבקוביץ, ע. ונאמני, ח. (2023). תפיסות של יועצים חינוכיים באשר לעולמם של מתבגרים ילדי אסירים ולעבודתם עימם. זמן חינוך, 9, 81-101.

לצפיה
"האם נחזור הביתה יום אחד?" נשים בורחות עם ילדיהן ממלחמה

"האם נחזור הביתה יום אחד?" נשים בורחות עם ילדיהן ממלחמה

2024

גאיה, א. (2024). "האם נחזור הביתה יום אחד?" נשים בורחות עם ילדיהן ממלחמה. הגירה, 15, 1-20.

לצפיה
על עוברים בהקשרים: אתיקה הקשרית בייעוץ גנטי ובניהול רפואי של הריון בסיכון ומעמדו של העובר בישראל

על עוברים בהקשרים: אתיקה הקשרית בייעוץ גנטי ובניהול רפואי של הריון בסיכון ומעמדו של העובר בישראל

2009

וינר, נ. והשילוני-דולב, י. (2009). על עוברים בהקשרים: אתיקה הקשרית בייעוץ גנטי ובניהול רפואי של הריון בסיכון ומעמדו של העובר בישראל. סוציולוגיה ישראלית: כתב-עת לחקר החברה הישראלית, 11(1), 65-88.‎

לצפיה