מה קורה כשמציאות של כאב, בושה ושתיקה פוגשת את שולחן העבודה של היועץ החינוכי? המאמר שלפנינו צולל אל עולמם המורכב של מתבגרים שילדותם סומנה על ידי היעדרותו של הורה כלוא. דרך ראיונות עומק עם יועצים חינוכיים, המחקר מבקש להתחקות אחר תפיסותיהם של אנשי חינוך המלווים את אותם נערים ונערות בין מסדרונות בית הספר ובין צללי ביתם. כיצד הם מפרשים את עולמם של התלמידים הללו? אילו דילמות אתיות ומקצועיות מעצבות את עבודתם? ומה קורה כאשר הגבול בין המקצועי לאישי מיטשטש? המחקר מציע הצצה נדירה לרבדים הרגשיים, המערכתיים והאישיים של ייעוץ חינוכי בסביבה רוויית כאב.

זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה
לבני הנוער הדרוזים יש נקודת מבט ייחודית על זהותם המשקפת את ההיסטוריה והתרבות המורכבת של קהילתם. הדרוזים הם מיעוט דתי ואתני במזרח התיכון, עם אוכלוסייה





