דוגמאות

Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

טיפול הרפתקאות לנערות בסיכון: תגובות לפעילות חווייתית בחוץ

מאמר אקדמי להורדה בחינם (pdf)

איך לצטט לפי APA

Autry, C. E. (2001). Adventure therapy with girls at-risk: Responses to outdoor experiential activities. Therapeutic recreation journal, 35(4), 289-306.

קבל תרגום מסוכם של המאמר

הזמנת סיכום מאמר

2 - תשלום
3 - אישור הזמנה
תאריך קבלת הסיכום:
היקף הסיכום:

טיפול בהרפתקאות הוא גישה חדשנית להתערבות טיפולית המשלבת פעילויות בטבע ולמידה חווייתית לקידום צמיחה והתפתחות אישית. טיפול מסוג זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור ילדות ונערות בסיכון, ולספק להם הזדמנויות לגילוי עצמי, בניית חוסן, פיתוח מיומנויות התמודדות, ושיפור הרווחה הכללית שלהם. ישנם כמה היבטים עיקריים ויתרונות אפשריים של טיפול הרפתקאות לילדות בסיכון.

על ידי עיסוק בחוויות חוץ והתמודדות עם אתגרים, בנות יכולות לבנות חוסן, לשפר את מיומנויות פתרון הבעיות, לווסת את הרגשות שלהן, ולפתח תחושה של העצמה ויעילות עצמית. טיפול באמצעות הרפתקאות תורם לשיפור קשרים בין אישיים ולחיזוק עבודת צוות אצל הנערות, ומספק הפוגה מהסביבה השגרתית שלהן. ככלל, תרפיה בהרפתקה מציעה חוויה טרנספורמטיבית שמטפחת צמיחה אישית ורווחה אישית.

במחקר זה החוקרת ביצעה ראיונות עם 9 נערות בסיכון בגילאי 13-18 במטרה לגלות את תחושותיהן, גישותיהן ותפיסותיהן לגבי פעילות-חוץ חווייתית בהקשר של טיפול בהרפתקאות.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

התרומות הייחודיות של תמיכה באוטונומיה ושל דיכויה לניבוי חוויית למידה מיטבית בקרב תלמידים בדואים: בחינת תאוריית ההכוונה העצמית בחברה קולקטיביסטית

תאוריית ההגדרה העצמית (באנגלית: Self-determination theory ובעברית נקראת גם תיאוריית ההגדרה העצמית) היא תיאוריה פסיכולוגית המתארת כיצד המוטיבציה וההתנהגות של בני אדם מושפעים מהצרכים הפסיכולוגיים

לצפיה ←

מתקשים למצוא מאמרים אקדמיים בנושא שאתם מחפשים?

    כתבו לנו וננסה לעזור לכם:

    צריכים עזרה בסיכום מאמרים או בכתיבה אקדמית?

      כתבו לנו וננסה לעזור לכם: