דוגמאות

דוגמאות לתקציר של מחקר איכותני

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
אבות ממאדים ואימהות מנוגה: משמעות ייצוג המשפחה בתקשורת בעיני הורים

אבות ממאדים ואימהות מנוגה: משמעות ייצוג המשפחה בתקשורת בעיני הורים

2013

גפן-קושילביץ, ש. (2013). אבות ממאדים ואימהות מנוגה: משמעות ייצוג המשפחה בתקשורת בעיני הורים. מגדר: כתב עת למגדר ופמיניזם, 2, 1-23.

לצפיה
"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה – תפיסות מורים וגננות

"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה – תפיסות מורים וגננות

2023

בוסקילה, י. וחן-לוי, ת. (2023). "רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה- תפיסות מורים וגננות. דפים, 78, 35-56.

לצפיה
המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים

המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים

2020

אבידן, א. וסאבוב, ג. (2020). המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים. רב-גוונים: מחקר ושיח, 19, 46-78

לצפיה
"We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students’ Views on Education in Norway

"We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students’ Views on Education in Norway

“אנחנו רוצים לקבל חינוך!” ניתוח תמטי של דעותיהם של תלמידים מחוננים על החינוך בנורווגיה

2021

Lenvik, A., Hesjedal, E., & Øen Jones, L. (2021). " We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students' Views on Education in Norway. Nordic Studies in Education, 41(3), 219–238.

לצפיה
הסיפור של הילד המחונן במדיה – מאפיינים ודרכי הוראה מיטביות

הסיפור של הילד המחונן במדיה – מאפיינים ודרכי הוראה מיטביות

2023

טורין, א. ורודין, ש. (2023). הסיפור של הילד המחונן במדיה – מאפיינים ודרכי הוראה מיטביות. ילדות: עיון ומחקר בתרבות ילדים, 5, 50-65.

לצפיה
Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up

Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up

אדוות של רפורמות: התפקיד של הענקת הקשר מחדש בהרחבת ההשפעה של רפורמות

2020

Aderet-German, T., & Lefstein, A. (2021). Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up. Education Policy Analysis Archives, 29(8), 1-23.

לצפיה
אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

קוריאל, ר. (2020). אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל. מניתוק לשילוב, 21, 147-184.

לצפיה
Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

טיפול הרפתקאות לנערות בסיכון: תגובות לפעילות חווייתית בחוץ

2001

Autry, C. E. (2001). Adventure therapy with girls at-risk: Responses to outdoor experiential activities. Therapeutic recreation journal, 35(4), 289-306.

לצפיה
Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

מדברים על העבר, מאתרים אותו בהווה: דור שני לפליטים מנסים להבין את הנרטיבים, את פערי הנרטיב ואת השתיקות של הוריהם

2017

Bloch, A. (2018). Talking about the past, locating it in the present: The second generation from refugee backgrounds making sense of their parents’ narratives, narrative gaps and silences. Journal of Refugee Studies, 31(4), 647-663.

לצפיה
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בחינוך הגבוה

טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בחינוך הגבוה

2012

כ"ץ, ש. (2012). טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בחינוך הגבוה. שנתון "שאנן", 17, 147-170.

לצפיה