דוגמאות

מאמרים אקדמיים בחינוך

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
Motivation in Music Teaching and Learning

Motivation in Music Teaching and Learning

מוטיבציה בהוראה ולמידה של מוזיקה

2021

Asmus, E. P. (2021). Motivation in music teaching and learning. Visions of Research in Music Education, 16(31), 1-29.

לצפיה
מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות

מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות

2010

פורטוביץ, ע., ליכטנשטיין, א., יוגורוב, ל. וברנד, א' (2010). מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות. Min-Ad: Israel Studies in Musicology Online, 8, 106-128.

לצפיה
אבות ממאדים ואימהות מנוגה: משמעות ייצוג המשפחה בתקשורת בעיני הורים

אבות ממאדים ואימהות מנוגה: משמעות ייצוג המשפחה בתקשורת בעיני הורים

2013

גפן-קושילביץ, ש. (2013). אבות ממאדים ואימהות מנוגה: משמעות ייצוג המשפחה בתקשורת בעיני הורים. מגדר: כתב עת למגדר ופמיניזם, 2, 1-23.

לצפיה
"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה – תפיסות מורים וגננות

"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה – תפיסות מורים וגננות

2023

בוסקילה, י. וחן-לוי, ת. (2023). "רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה- תפיסות מורים וגננות. דפים, 78, 35-56.

לצפיה
The importance of stupidity in scientific research

The importance of stupidity in scientific research

החשיבות של טיפשות במחקר אקדמי

2008

Schwartz, M. A. (2008). The importance of stupidity in scientific research. Journal of Cell Science, 121(11), 1771-1771.‏

לצפיה
מה צריך המדריך? הקשר בין מאפייני ההדרכה, האישיים והסביבתיים של המדריך, להתפתחות והמסוגלות המקצועית של המתמחים

מה צריך המדריך? הקשר בין מאפייני ההדרכה, האישיים והסביבתיים של המדריך, להתפתחות והמסוגלות המקצועית של המתמחים

2018

פלד, ד. וברונשטיין-קלומק, ע. (2018). מה צריך המדריך? הקשר בין מאפייני ההדרכה, האישיים והסביבתיים של המדריך, להתפתחות והמסוגלות המקצועית של המתמחים. פסיכואקטואליה, 72, 18-29.

לצפיה
המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים

המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים

2020

אבידן, א. וסאבוב, ג. (2020). המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים. רב-גוונים: מחקר ושיח, 19, 46-78

לצפיה
Teacher-Reported Irritable and Defiant Dimensions of Oppositional Defiant Disorder: Social, Behavioral, and Academic Correlates

Teacher-Reported Irritable and Defiant Dimensions of Oppositional Defiant Disorder: Social, Behavioral, and Academic Correlates

מימדים רגזניים ומרדניים של הפרעת התנהגות מרדנית מתנגדת על פי דיווח מורים: קורלציות חברתיות, התנהגותיות ואקדמיות

2016

Evans, S. C., Pederson, C. A., Fite, P. J., Blossom, J. B., & Cooley, J. L. (2016). Teacher-reported irritable and defiant dimensions of oppositional defiant disorder: Social, behavioral, and academic correlates. School Mental Health, 8, 292-304.

לצפיה
Negative Parenting Mediates the Longitudinal Association between Parental Internalizing Symptoms and Child Oppositional Symptoms

Negative Parenting Mediates the Longitudinal Association between Parental Internalizing Symptoms and Child Oppositional Symptoms

הורות שלילית מתווכת את הקשר האורכי בין סימפטומים של הפנמה הורית לבין תסמיני התנגדות הילד

2023

Klemp, M. T., Dose, C., Mühlenmeister, J., Plück, J., Wähnke, L., & Döpfner, M. (2023). Negative Parenting Mediates the Longitudinal Association between Parental Internalizing Symptoms and Child Oppositional Symptoms. Child Psychiatry & Human Development, 1-13.

לצפיה
השפעת ההתמכרות לחומרים פסיכו-אקטיביים של הורים על ילדיהם שבגיל בית הספר היסודי

השפעת ההתמכרות לחומרים פסיכו-אקטיביים של הורים על ילדיהם שבגיל בית הספר היסודי

2007

פלג-אורן, נ. (2007). השפעת ההתמכרות לחומרים פסיכו-אקטיביים של הורים על ילדיהם שבגיל בית הספר היסודי. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, 26, 77-94.

לצפיה