דוגמאות

מאמרים אקדמיים בחינוך

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
בעיות משמעת בכיתה: תפיסות, התמודדויות וחוויות של מחנכות כיתה בבתי ספר יסודיים

בעיות משמעת בכיתה: תפיסות, התמודדויות וחוויות של מחנכות כיתה בבתי ספר יסודיים

2021

כהן עזריה, י. (2021). בעיות משמעת בכיתה: תפיסות, התמודדויות וחוויות של מחנכות כיתה בבתי ספר יסודיים. שאנן, 26, 157-178.

לצפיה
The 21st century life skills-based education implementation at the non-formal education institution

The 21st century life skills-based education implementation at the non-formal education institution

יישום חינוך מבוסס מיומנויות חיים של המאה ה־21 במוסדות חינוך בלתי פורמליים

2021

Prasetyo, I., Suryono, Y., & Gupta, S. (2021). The 21st century life skills-based education implementation at the non-formal education institution. Journal of Nonformal Education, 7(1), 1-7

לצפיה
Teaching children road safety using a simulated environment

Teaching children road safety using a simulated environment

ללמד ילדים בטיחות בדרכים באמצעות סביבת סימולציה

2020

Purcell, C., & Romijn, A. (2020). Teaching children road safety using a simulated environment. Journal of Education and Educational Development7(1), 44-54.

לצפיה
The influence of the parental child-rearing gender-role attitude on children’s social adjustment in single-and two-parent families: the mediating role of intergenerational identity

The influence of the parental child-rearing gender-role attitude on children’s social adjustment in single-and two-parent families: the mediating role of intergenerational identity

ההשפעה של עמדת ההורים כלפי תפקידי מגדר בגידול ילדים על ההסתגלות החברתית של ילדים במשפחות חד-הוריות ובמשפחות דו-הוריות: התפקיד המתווך של הזהות הבין-דורית

2023

Chen, I. J., Wang, Y., Sun, Z., Song, Y., Wang, L., & Yang, M. (2023). The influence of the parental child-rearing gender-role attitude on children’s social adjustment in single-and two-parent families: the mediating role of intergenerational identity. Humanities and Social Sciences Communications, 10(1), 1-12.

לצפיה
קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות

קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות

2021

מאור, ר. וחמי, א. (2021). קשר בין לחץ בתפקיד, זהות מקצועית ושחיקה בקרב יועצות חינוכיות. הייעוץ החינוכי, 23, 13-32.

לצפיה
הקשר שבין הישגים בהבנת הנקרא ובין מוטיבציה לקריאה ודימוי עצמי בקרב תלמידי כיתה ד' בבית ספר ממלכתי ובבית ספר ממלכתי- דתי

הקשר שבין הישגים בהבנת הנקרא ובין מוטיבציה לקריאה ודימוי עצמי בקרב תלמידי כיתה ד' בבית ספר ממלכתי ובבית ספר ממלכתי- דתי

2021

גידלביץ', ס. (2021). הקשר שבין הישגים בהבנת הנקרא ובין מוטיבציה לקריאה ודימוי עצמי בקרב תלמידי כיתה ד' בבית ספר ממלכתי ובבית ספר ממלכתי-דתי. הייעוץ החינוכי, 23, 181-207.

לצפיה
"לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך

"לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך

2023

הוד-שמר, א. וצימרמן, ח. (2023). "לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך. דפים, 78, 85-110.

לצפיה
מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם

מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם

2018

אבידב-אונגר, א. ועמיר, ע. (2018). מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המחסום הדיסציפלינרי: המקרה של הוראת שפת אם. בתוך י. עשת-אלקלעי, א. בלאו, א. כספי, ש. אתגר, נ. גרי, י. קלמן ו-ו. זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. רעננה, האוניברסיטה הפתוחה.

לצפיה
האם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים

האם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים

2022

שאולי, ס., וברעם-צברי, א. (2022). האם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים. חמדעת, 15, 238-273.

לצפיה
"לא קלה היא דרכנו…": עבודת צוות "מתוכננת" או "מאולצת" בתפיסתם של מורים ומנהלים בחדרי מורים

"לא קלה היא דרכנו…": עבודת צוות "מתוכננת" או "מאולצת" בתפיסתם של מורים ומנהלים בחדרי מורים

2023

כהן זדה, א. (2023). "לא קלה היא דרכנו…": עבודת צוות "מתוכננת" או "מאולצת" בתפיסתם של מורים ומנהלים בחדרי מורים. שנתון "שאנן", 28, 101-121.

לצפיה