דוגמאות

מאמרים אקדמיים בחינוך

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
חינוך רב-תרבותי, בין-תרבותי – האם יש בזה ממש? – צבי לם

חינוך רב-תרבותי, בין-תרבותי – האם יש בזה ממש? – צבי לם

2000

לם, צ. (2000). חינוך רב-תרבותי, בין-תרבותי – האם יש בזה ממש?. בתוך: מ. ברלב (עורכת), חינוך לתרבות בחברה רב תרבותית: סוגיות בהשתלמות מורים, קובץ ט (עמ' 17-21). ירושלים: האוניברסיטה העברית בירושלים.

לצפיה
Damsels in Discourse: Girls Consuming and Producing Identity Texts Through Disney Princess Play

Damsels in Discourse: Girls Consuming and Producing Identity Texts Through Disney Princess Play

עלמה בשיח: ילדות צורכות ויוצרות טקסטים זהותיים באמצעות משחק בנסיכות דיסני

2009

Wohlwend, K. E. (2009). Damsels in discourse: Girls consuming and producing identity texts through Disney princess play. Reading research quarterly, 44(1), 57-83.

לצפיה
Pretty as a Princess: Longitudinal Effects of Engagement With Disney Princesses on Gender Stereotypes, Body Esteem, and Prosocial Behavior in Children

Pretty as a Princess: Longitudinal Effects of Engagement With Disney Princesses on Gender Stereotypes, Body Esteem, and Prosocial Behavior in Children

יפה כמו נסיכה: השפעות ארוכות טווח של התקשרות עם נסיכות דיסני על סטראוטיפים מגדריים, הערכת הגוף והתנהגות פרוסוציאלית בילדים

2016

Coyne, S. M., Linder, J. R., Rasmussen, E. E., Nelson, D. A., & Birkbeck, V. (2016). Pretty as a princess: Longitudinal effects of engagement with Disney princesses on gender stereotypes, body esteem, and prosocial behavior in children. Child development87(6), 1909-1925.

לצפיה
דרכי הוראה – עברית בחיוך: השימוש בבדיחות ובקטעי הומור בהוראת שפה

דרכי הוראה – עברית בחיוך: השימוש בבדיחות ובקטעי הומור בהוראת שפה

2008

מזר, צ. (2008). דרכי הוראה – עברית בחיוך: השימוש בבדיחות ובקטעי הומור בהוראת שפה. הד האולפן החדש, 93, 90-96.

 

לצפיה
Development of a child’s semiotic activity with the help of psychological tools: A Vygotsky’s cultural-historical perspective

Development of a child’s semiotic activity with the help of psychological tools: A Vygotsky’s cultural-historical perspective

התפתחות הפעילות הסמיוטית של הילד בעזרת כלים פסיכולוגיים: פרספקטיבה תרבותית-היסטורית של ויגוצקי

2012

Saengpun, J., & Inprasitha, M. (2012). Development of a child’s semiotic activity with the help of psychological tools: A Vygotsky’s cultural-historical perspective. Psychology, 3(5), 424-427.

לצפיה