2021
Lenvik, A., Hesjedal, E., & Øen Jones, L. (2021). " We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students' Views on Education in Norway. Nordic Studies in Education, 41(3), 219–238.
2020
רטנר, ג. (2020). מחוננים ומצטיינים בכיתתם – התמונה השלמה. ירושלים: אגף מו"פ ניסויים ויוזמות, משרד החינוך.
2023
טורין, א. ורודין, ש. (2023). הסיפור של הילד המחונן במדיה – מאפיינים ודרכי הוראה מיטביות. ילדות: עיון ומחקר בתרבות ילדים, 5, 50-65.
2021
Balestra, S., Sallin, A., & Wolter, S. C. (2021). High-Ability Influencers?: The Heterogeneous Effects of Gifted Classmates. Journal of Human Resources, 58(2), 633-665.
1996
Kearney, K. (1996). Highly gifted children in full inclusion classrooms. The Hollingworth Center for Highly Gifted Children, 12(4), 2-11
2020
Aderet-German, T., & Lefstein, A. (2021). Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up. Education Policy Analysis Archives, 29(8), 1-23.
קוריאל, ר. (2020). אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל. מניתוק לשילוב, 21, 147-184.
2001
Autry, C. E. (2001). Adventure therapy with girls at-risk: Responses to outdoor experiential activities. Therapeutic recreation journal, 35(4), 289-306.
2010
McMillen, P. S., & Pehrsson, D. E. (2010). Contemporary children’s literature recommendations for working with preadolescent children of divorce. Journal of Children’s Literature, 36(2), 27.
2019
קריזר, ו. ונובוגרודסקי, ר. (2019). היבטים לשוניים-ספציפיים בטיפול בילד דו-לשוני עם לקות שפה התפתחותית – תיאור מקרה. ד"ש ברשת, 38, 93-116.
אתר אקדמג'יק מאפשר לאתר מאמרים אקדמיים בחינם, ולקבל סיכומים שלהם בעברית בתשלום. הקסם באתר אקדמג'יק הוא שהוא מאפשר לחפש מאמרים לפי סוג המאמר (איכותני, כמותי, תיאורטי) בניגוד למנועי חיפוש אחרים שמאפשרים חיפוש לפי מילות מפתח בלבד, ושהוא מאפשר חיפוש מאמרים בעברית או באנגלית לפי נושאים בעברית.