דוגמאות

מאמרים אקדמיים בחינוך

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
"We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students’ Views on Education in Norway

"We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students’ Views on Education in Norway

“אנחנו רוצים לקבל חינוך!” ניתוח תמטי של דעותיהם של תלמידים מחוננים על החינוך בנורווגיה

2021

Lenvik, A., Hesjedal, E., & Øen Jones, L. (2021). " We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students' Views on Education in Norway. Nordic Studies in Education, 41(3), 219–238.

לצפיה
מחוננים ומצטיינים בכיתתם – התמונה השלמה

מחוננים ומצטיינים בכיתתם – התמונה השלמה

2020

רטנר, ג. (2020). מחוננים ומצטיינים בכיתתם – התמונה השלמה. ירושלים: אגף מו"פ ניסויים ויוזמות, משרד החינוך.

לצפיה
הסיפור של הילד המחונן במדיה – מאפיינים ודרכי הוראה מיטביות

הסיפור של הילד המחונן במדיה – מאפיינים ודרכי הוראה מיטביות

2023

טורין, א. ורודין, ש. (2023). הסיפור של הילד המחונן במדיה – מאפיינים ודרכי הוראה מיטביות. ילדות: עיון ומחקר בתרבות ילדים, 5, 50-65.

לצפיה
High-Ability Influencers? The Heterogeneous Effects of Gifted Classmates

High-Ability Influencers? The Heterogeneous Effects of Gifted Classmates

משפיענים רבי יכולת? ההשפעות ההטרוגניות של בני-כיתה מחוננים

2021

Balestra, S., Sallin, A., & Wolter, S. C. (2021). High-Ability Influencers?: The Heterogeneous Effects of Gifted Classmates. Journal of Human Resources, 58(2), 633-665.

לצפיה
Highly gifted children in full inclusion classrooms

Highly gifted children in full inclusion classrooms

ילדים מחוננים בכיתת שילוב מלא

1996

Kearney, K. (1996). Highly gifted children in full inclusion classrooms. The Hollingworth Center for Highly Gifted Children, 12(4), 2-11

לצפיה
Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up

Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up

אדוות של רפורמות: התפקיד של הענקת הקשר מחדש בהרחבת ההשפעה של רפורמות

2020

Aderet-German, T., & Lefstein, A. (2021). Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up. Education Policy Analysis Archives, 29(8), 1-23.

לצפיה
אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

קוריאל, ר. (2020). אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל. מניתוק לשילוב, 21, 147-184.

לצפיה
Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

טיפול הרפתקאות לנערות בסיכון: תגובות לפעילות חווייתית בחוץ

2001

Autry, C. E. (2001). Adventure therapy with girls at-risk: Responses to outdoor experiential activities. Therapeutic recreation journal, 35(4), 289-306.

לצפיה
Contemporary Children's Literature Recommendations for Working with Preadolescent Children of Divorce

Contemporary Children's Literature Recommendations for Working with Preadolescent Children of Divorce

המלצות מספרות ילדים עכשווית לעבודה עם ילדים להורים גרושים

2010

McMillen, P. S., & Pehrsson, D. E. (2010). Contemporary children’s literature recommendations for working with preadolescent children of divorce. Journal of Children’s Literature, 36(2), 27.

לצפיה
היבטים לשוניים-ספציפיים בטיפול בילד דו-לשוני עם לקות שפה התפתחותית – תיאור מקרה

היבטים לשוניים-ספציפיים בטיפול בילד דו-לשוני עם לקות שפה התפתחותית – תיאור מקרה

2019

קריזר, ו. ונובוגרודסקי, ר. (2019). היבטים לשוניים-ספציפיים בטיפול בילד דו-לשוני עם לקות שפה התפתחותית – תיאור מקרה. ד"ש ברשת, 38, 93-116.

לצפיה