דוגמאות

דוגמאות למבוא במחקר איכותני

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה – תפיסות מורים וגננות

"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה – תפיסות מורים וגננות

2023

בוסקילה, י. וחן-לוי, ת. (2023). "רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה- תפיסות מורים וגננות. דפים, 78, 35-56.

לצפיה
המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים

המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים

2020

אבידן, א. וסאבוב, ג. (2020). המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים. רב-גוונים: מחקר ושיח, 19, 46-78.

לצפיה
ניהול משאבי אנוש ורוחניות במקום העבודה: מחשבות, הערות והבחנות

ניהול משאבי אנוש ורוחניות במקום העבודה: מחשבות, הערות והבחנות

2016

וייכט, ק., אלטמן, י., מולר-קמן, מ., וצ'ן, א. ט. (2016). ניהול משאבי אנוש ורוחניות במקום העבודה: מחשבות, הערות והבחנות. רבעון לחקר ארגונים וניהול המשאב האנושי, 1(3), 41-52.

לצפיה
אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

קוריאל, ר. (2020). אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל. מניתוק לשילוב, 21, 147-184.

לצפיה
Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

טיפול הרפתקאות לנערות בסיכון: תגובות לפעילות חווייתית בחוץ

2001

Autry, C. E. (2001). Adventure therapy with girls at-risk: Responses to outdoor experiential activities. Therapeutic recreation journal, 35(4), 289-306.

לצפיה
Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

מדברים על העבר, מאתרים אותו בהווה: דור שני לפליטים מנסים להבין את הנרטיבים, את פערי הנרטיב ואת השתיקות של הוריהם

2017

Bloch, A. (2018). Talking about the past, locating it in the present: The second generation from refugee backgrounds making sense of their parents’ narratives, narrative gaps and silences. Journal of Refugee Studies, 31(4), 647-663.

לצפיה
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בחינוך הגבוה

טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בחינוך הגבוה

2012

כ"ץ, ש. (2012). טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בחינוך הגבוה. שנתון "שאנן", 17, 147-170.

לצפיה
זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה

זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה

2010

ליטבק-הירש, ט. וסיקורל, ע. א. (2010). זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, 31, 61-85.

לצפיה
משכילות, פרופסיונליות ודתיות אדוקות: נשים דרוזיות בישראל כחקר מקרה של נשים המאתגרות את הסדרים המעוגנים בדומיננטיות של השיח הדתי הגברי

משכילות, פרופסיונליות ודתיות אדוקות: נשים דרוזיות בישראל כחקר מקרה של נשים המאתגרות את הסדרים המעוגנים בדומיננטיות של השיח הדתי הגברי

2022

ברכאת, א. (2022). משכילות, פרופסיונליות ודתיות אדוקות (أخوات): נשים דרוזיות בישראל כחקר מקרה של נשים המאתגרות את הסדרים המעוגנים בדומיננטיות של השיח הדתי הגברי. פוליטיקה: כתב-עת למדע המדינה וליחסים בינלאומיים, 32, 172-202.

לצפיה
אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית

אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית

2014

בארט, ע. ובן ארי, ע. (2014). אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית. כתב עת לחקר החברה החרדית, 1, 100-126.

לצפיה