דוגמאות

דוגמאות למבוא במחקר איכותני

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
A Permissible Sin: Perceptions of Smoking Among Haredi Men in Israel

A Permissible Sin: Perceptions of Smoking Among Haredi Men in Israel

חטא מותר: תפיסות לגבי עישון בקרב גברים חרדים בישראל

2024

Guzmen-Carmeli, S., Weizman, R., & Friedman, T. (2024). A Permissible Sin: Perceptions of Smoking Among Haredi Men in Israel. Journal of Religion and Health, 63, 2559–2580.

לצפיה
צמצום השמנה בילדים: תפיסות הורים באשר לצוות המטפל בסדנאות לטיפול בעודף משקל בילדים

צמצום השמנה בילדים: תפיסות הורים באשר לצוות המטפל בסדנאות לטיפול בעודף משקל בילדים

2022

שכטר רפאל, ק. וקורן, ל. (2022). צמצום השמנה בילדים: תפיסות הורים באשר לצוות המטפל בסדנאות לטיפול בעודף משקל בילדים. קידום הבריאות בישראל: כתב עת ישראלי לחינוך ולקידום הבריאות, 10, 22-30.

לצפיה
אימוץ עם קשר: יתרונות, קשיים ותובנות על יישום מיטבי בראי המחקר

אימוץ עם קשר: יתרונות, קשיים ותובנות על יישום מיטבי בראי המחקר

2012

שורק, י., ניג‘ם-אכתילאת, פ. וסגל, א. (2016). אימוץ עם קשר: יתרונות, קשיים ותובנות על יישום מיטבי בראי המחקר. עט השדה, 17, 88-106.

לצפיה
“If I won the lottery…”: work orientations of low-qualified young adults in Albania and Switzerland

“If I won the lottery…”: work orientations of low-qualified young adults in Albania and Switzerland

"אילו זכיתי בלוטו...": אוריינטציות כלפי עבודה של מבוגרים צעירים בעלי הכשרה נמוכה באלבניה ובשוויץ

2022

Kallciu, N., Zhilla, E., Fedrigo, L., Nano, L., & Masdonati, J. (2022). “If I won the lottery…”: work orientations of low-qualified young adults in Albania and Switzerland. International Journal for Educational and Vocational Guidance, 22(1), 207-225.‏

לצפיה
"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה – תפיסות מורים וגננות

"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה – תפיסות מורים וגננות

2023

בוסקילה, י. וחן-לוי, ת. (2023). "רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה- תפיסות מורים וגננות. דפים, 78, 35-56.

לצפיה
המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים

המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים

2020

אבידן, א. וסאבוב, ג. (2020). המאפיינים והמשמעויות של תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורות בבתי ספר יסודיים. רב-גוונים: מחקר ושיח, 19, 46-78.

לצפיה
ניהול משאבי אנוש ורוחניות במקום העבודה: מחשבות, הערות והבחנות

ניהול משאבי אנוש ורוחניות במקום העבודה: מחשבות, הערות והבחנות

2016

וייכט, ק., אלטמן, י., מולר-קמן, מ., וצ'ן, א. ט. (2016). ניהול משאבי אנוש ורוחניות במקום העבודה: מחשבות, הערות והבחנות. רבעון לחקר ארגונים וניהול המשאב האנושי, 1(3), 41-52.

לצפיה
אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

קוריאל, ר. (2020). אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל. מניתוק לשילוב, 21, 147-184.

לצפיה
Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

טיפול הרפתקאות לנערות בסיכון: תגובות לפעילות חווייתית בחוץ

2001

Autry, C. E. (2001). Adventure therapy with girls at-risk: Responses to outdoor experiential activities. Therapeutic recreation journal, 35(4), 289-306.

לצפיה
Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

מדברים על העבר, מאתרים אותו בהווה: דור שני לפליטים מנסים להבין את הנרטיבים, את פערי הנרטיב ואת השתיקות של הוריהם

2017

Bloch, A. (2018). Talking about the past, locating it in the present: The second generation from refugee backgrounds making sense of their parents’ narratives, narrative gaps and silences. Journal of Refugee Studies, 31(4), 647-663.

לצפיה