ראשי / תקשורת

2019
רוט־כהן, א. וצימנד־שיינר, ד. (2019). לא דיברנו עוד על אהבה: מודל לניתוח מערכות יחסים זוגיות בפרסומות בטלוויזיה בישראל. סוגיות חברתיות בישראל, 27, 231-205.

2020
Liou, A. L., & Literat, I. (2020). “We need you to listen to us”: Youth activist perspectives on intergenerational dynamics and adult solidarity in youth movements. International Journal of Communication, 14, 4662–4682.

2006
וימן, ג. (2006). הביקורת הציבורית על התקשורת במלחמת לבנון 2006. תל-אביב: מכון חיים הרצוג.

2013
גפן-קושילביץ, ש. (2013). אבות ממאדים ואימהות מנוגה: משמעות ייצוג המשפחה בתקשורת בעיני הורים. מגדר: כתב עת למגדר ופמיניזם, 2, 1-23.

2011
Allum, N. (2011). What makes some people think astrology is scientific?. Science Communication, 33(3), 341-366.

1974
Noelle-Neumann, E. (1974). The spiral of silence: A theory of public opinion. Journal of Communication, 24(2), 43-51.

2015
אופנהיים, י. (2015). הלבנת אילי הון: ייצוגים של עושר ועשירים בעיתונות הכלכלית בישראל. מסגרות מדיה, 15, 41-59.

1977
Sontag, S. (1977). In Plato's Cave. In: On Photography (pp. 3-24). New York, NY: Delta Books.

1936
Benjamin, W. (1936). The Work of Art in the Age of Mechanical Reproduction. In H. Arendt (ed.) Illuminations (pp. 211-244). London: Collins Fontana.

1979
Gitlin, T. (1979). Prime time ideology: The hegemonic process in television entertainment. Social Problems, 26(3), 251-266.
אתר אקדמג'יק מאפשר לאתר מאמרים אקדמיים בחינם, ולקבל סיכומים שלהם בעברית בתשלום. הקסם באתר אקדמג'יק הוא שהוא מאפשר לחפש מאמרים לפי סוג המאמר (איכותני, כמותי, תיאורטי) בניגוד למנועי חיפוש אחרים שמאפשרים חיפוש לפי מילות מפתח בלבד, ושהוא מאפשר חיפוש מאמרים בעברית או באנגלית לפי נושאים בעברית.