דוגמאות

דוגמאות לדיון במחקר איכותני

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

טיפול הרפתקאות לנערות בסיכון: תגובות לפעילות חווייתית בחוץ

2001

Autry, C. E. (2001). Adventure therapy with girls at-risk: Responses to outdoor experiential activities. Therapeutic recreation journal, 35(4), 289-306.

לצפיה
Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

מדברים על העבר, מאתרים אותו בהווה: דור שני לפליטים מנסים להבין את הנרטיבים, את פערי הנרטיב ואת השתיקות של הוריהם

2017

Bloch, A. (2018). Talking about the past, locating it in the present: The second generation from refugee backgrounds making sense of their parents’ narratives, narrative gaps and silences. Journal of Refugee Studies, 31(4), 647-663.

לצפיה
זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה

זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה

2010

ליטבק-הירש, ט. וסיקורל, ע. א. (2010). זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, 31, 61-85.

לצפיה
משכילות, פרופסיונליות ודתיות אדוקות: נשים דרוזיות בישראל כחקר מקרה של נשים המאתגרות את הסדרים המעוגנים בדומיננטיות של השיח הדתי הגברי

משכילות, פרופסיונליות ודתיות אדוקות: נשים דרוזיות בישראל כחקר מקרה של נשים המאתגרות את הסדרים המעוגנים בדומיננטיות של השיח הדתי הגברי

2022

ברכאת, א. (2022). משכילות, פרופסיונליות ודתיות אדוקות (أخوات): נשים דרוזיות בישראל כחקר מקרה של נשים המאתגרות את הסדרים המעוגנים בדומיננטיות של השיח הדתי הגברי. פוליטיקה: כתב-עת למדע המדינה וליחסים בינלאומיים, 32, 172-202.

לצפיה
Collective Memory and Collective Fear: How South Africans Use the Past to Explain Crime

Collective Memory and Collective Fear: How South Africans Use the Past to Explain Crime

זיכרון קולקטיבי ופחד קולקטיבי: כיצד דרום אפריקאים משתמשים בעבר כדי להסביר פשע

2014

Teeger, C. (2014). Collective memory and collective fear: How South Africans use the past to explain crime. Qualitative sociology, 37, 69-92.

לצפיה
אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית

אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית

2014

בארט, ע. ובן ארי, ע. (2014). אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית. כתב עת לחקר החברה החרדית, 1, 100-126.

לצפיה
Consequences Associated with Parental Divorce and Their Effects on Children's Academic Performances and Achievements at a Boarding School in Punakha: A Case Study

Consequences Associated with Parental Divorce and Their Effects on Children's Academic Performances and Achievements at a Boarding School in Punakha: A Case Study

השלכות הקשורות לגירושין של הורים והשפעתם על הביצועים וההישגים האקדמיים של ילדים בפנימייה בפונאקה: מקרה מבחן

2019

Zangmo, C. W. C. (2019). Consequences associated with parental divorce and their effects on children's academic performances and achievements at a boarding school in Punakha: A case study. The 6th Ratchasuda International Conference on Disability 2019, Nakhon Pathom.

לצפיה
Frail elderly patients’ experiences of information on medication: A qualitative study

Frail elderly patients’ experiences of information on medication: A qualitative study

חוויות של חולים קשישים שבריריים ממידע על תרופות: מחקר איכותני

2012

Modig, S., Kristensson, J., Troein, M., Brorsson, A., & Midlöv, P. (2012). Frail elderly patients’ experiences of information on medication. A qualitative study. BMC geriatrics, 12, 1-10.

לצפיה
חווייתם של אנשים בגיל זיקנה שמונה להם אפוטרופוס

חווייתם של אנשים בגיל זיקנה שמונה להם אפוטרופוס

2020

שמיר, מ. ודורון, י. (2020). חווייתם של אנשים בגיל זיקנה שמונה להם אפוטרופוס. חברה ורווחה, 40(2-3), 349-373.

לצפיה
"למה לא להיות דוקטור?" – אנשים עם לקויות למידה מספרים על הצלחתם באקדמיה

"למה לא להיות דוקטור?" – אנשים עם לקויות למידה מספרים על הצלחתם באקדמיה

2013

פרופר, י. ומירסקי, י. (2013). "למה לא להיות דוקטור?" – אנשים עם לקויות למידה מספרים על הצלחתם באקדמיה. מפגש, 21(37), 89-117.

לצפיה