דוגמאות

דוגמאות לדיון במחקר איכותני

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
"We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students’ Views on Education in Norway

"We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students’ Views on Education in Norway

“אנחנו רוצים לקבל חינוך!” ניתוח תמטי של דעותיהם של תלמידים מחוננים על החינוך בנורווגיה

2021

Lenvik, A., Hesjedal, E., & Øen Jones, L. (2021). " We Want to Be Educated!" A Thematic Analysis of Gifted Students' Views on Education in Norway. Nordic Studies in Education, 41(3), 219–238.

לצפיה
Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up

Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up

אדוות של רפורמות: התפקיד של הענקת הקשר מחדש בהרחבת ההשפעה של רפורמות

2020

Aderet-German, T., & Lefstein, A. (2021). Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up. Education Policy Analysis Archives, 29(8), 1-23.

לצפיה
ניהול משאבי אנוש ורוחניות במקום העבודה: מחשבות, הערות והבחנות

ניהול משאבי אנוש ורוחניות במקום העבודה: מחשבות, הערות והבחנות

2016

וייכט, ק., אלטמן, י., מולר-קמן, מ., וצ'ן, א. ט. (2016). ניהול משאבי אנוש ורוחניות במקום העבודה: מחשבות, הערות והבחנות. רבעון לחקר ארגונים וניהול המשאב האנושי, 1(3), 41-52.

לצפיה
אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל

קוריאל, ר. (2020). אין דבר העומד בפני החלום – חקר מקרה: תוכנית סמ"ל. מניתוק לשילוב, 21, 147-184.

לצפיה
Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

Adventure Therapy with Girls At-Risk: Responses to Outdoor Experiential Activities

טיפול הרפתקאות לנערות בסיכון: תגובות לפעילות חווייתית בחוץ

2001

Autry, C. E. (2001). Adventure therapy with girls at-risk: Responses to outdoor experiential activities. Therapeutic recreation journal, 35(4), 289-306.

לצפיה
Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

Talking about the Past, Locating It in the Present: The Second Generation from Refugee Backgrounds Making Sense of Their Parents’ Narratives, Narrative Gaps and Silences

מדברים על העבר, מאתרים אותו בהווה: דור שני לפליטים מנסים להבין את הנרטיבים, את פערי הנרטיב ואת השתיקות של הוריהם

2017

Bloch, A. (2018). Talking about the past, locating it in the present: The second generation from refugee backgrounds making sense of their parents’ narratives, narrative gaps and silences. Journal of Refugee Studies, 31(4), 647-663.

לצפיה
זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה

זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה

2010

ליטבק-הירש, ט. וסיקורל, ע. א. (2010). זהות והשתייכות כמשאבי התמודדות של בני נוער דרוזים בזמן מלחמת לבנון השנייה. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, 31, 61-85.

לצפיה
משכילות, פרופסיונליות ודתיות אדוקות: נשים דרוזיות בישראל כחקר מקרה של נשים המאתגרות את הסדרים המעוגנים בדומיננטיות של השיח הדתי הגברי

משכילות, פרופסיונליות ודתיות אדוקות: נשים דרוזיות בישראל כחקר מקרה של נשים המאתגרות את הסדרים המעוגנים בדומיננטיות של השיח הדתי הגברי

2022

ברכאת, א. (2022). משכילות, פרופסיונליות ודתיות אדוקות (أخوات): נשים דרוזיות בישראל כחקר מקרה של נשים המאתגרות את הסדרים המעוגנים בדומיננטיות של השיח הדתי הגברי. פוליטיקה: כתב-עת למדע המדינה וליחסים בינלאומיים, 32, 172-202.

לצפיה
Collective Memory and Collective Fear: How South Africans Use the Past to Explain Crime

Collective Memory and Collective Fear: How South Africans Use the Past to Explain Crime

זיכרון קולקטיבי ופחד קולקטיבי: כיצד דרום אפריקאים משתמשים בעבר כדי להסביר פשע

2014

Teeger, C. (2014). Collective memory and collective fear: How South Africans use the past to explain crime. Qualitative sociology, 37, 69-92.

לצפיה
אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית

אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית

2014

בארט, ע. ובן ארי, ע. (2014). אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית. כתב עת לחקר החברה החרדית, 1, 100-126.

לצפיה