דוגמאות

דוגמאות לדיון במחקר איכותני

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
Collective Memory and Collective Fear: How South Africans Use the Past to Explain Crime

Collective Memory and Collective Fear: How South Africans Use the Past to Explain Crime

זיכרון קולקטיבי ופחד קולקטיבי: כיצד דרום אפריקאים משתמשים בעבר כדי להסביר פשע

2014

Teeger, C. (2014). Collective memory and collective fear: How South Africans use the past to explain crime. Qualitative sociology, 37, 69-92.

לצפיה
אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית

אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית

2014

בארט, ע. ובן ארי, ע. (2014). אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית. כתב עת לחקר החברה החרדית, 1, 100-126.

לצפיה
Consequences Associated with Parental Divorce and Their Effects on Children's Academic Performances and Achievements at a Boarding School in Punakha: A Case Study

Consequences Associated with Parental Divorce and Their Effects on Children's Academic Performances and Achievements at a Boarding School in Punakha: A Case Study

השלכות הקשורות לגירושין של הורים והשפעתם על הביצועים וההישגים האקדמיים של ילדים בפנימייה בפונאקה: מקרה מבחן

2019

Zangmo, C. W. C. (2019). Consequences associated with parental divorce and their effects on children's academic performances and achievements at a boarding school in Punakha: A case study. The 6th Ratchasuda International Conference on Disability 2019, Nakhon Pathom.

לצפיה
Frail elderly patients’ experiences of information on medication: A qualitative study

Frail elderly patients’ experiences of information on medication: A qualitative study

חוויות של חולים קשישים שבריריים ממידע על תרופות: מחקר איכותני

2012

Modig, S., Kristensson, J., Troein, M., Brorsson, A., & Midlöv, P. (2012). Frail elderly patients’ experiences of information on medication. A qualitative study. BMC geriatrics, 12, 1-10.

לצפיה
חווייתם של אנשים בגיל זיקנה שמונה להם אפוטרופוס

חווייתם של אנשים בגיל זיקנה שמונה להם אפוטרופוס

2020

שמיר, מ. ודורון, י. (2020). חווייתם של אנשים בגיל זיקנה שמונה להם אפוטרופוס. חברה ורווחה, 40(2-3), 349-373.

לצפיה
"למה לא להיות דוקטור?" – אנשים עם לקויות למידה מספרים על הצלחתם באקדמיה

"למה לא להיות דוקטור?" – אנשים עם לקויות למידה מספרים על הצלחתם באקדמיה

2013

פרופר, י. ומירסקי, י. (2013). "למה לא להיות דוקטור?" – אנשים עם לקויות למידה מספרים על הצלחתם באקדמיה. מפגש, 21(37), 89-117.

לצפיה
סיפורי חיים של חיילים משוחררים: יחסי הגומלין בין זיכרון אישי לזיכרון חברתי של מלחמה

סיפורי חיים של חיילים משוחררים: יחסי הגומלין בין זיכרון אישי לזיכרון חברתי של מלחמה

1997

לומסקי-פדר, ע. (1997). סיפורי חיים של חיילים משוחררים: יחסי הגומלין בין זיכרון אישי לזיכרון חברתי של מלחמה. תיאוריה וביקורת, 11, 59-79.

לצפיה
ארגון "ישן" אבות "חדשים"? קצינים לוחמים בין הקריירה הצבאית לאבהות

ארגון "ישן" אבות "חדשים"? קצינים לוחמים בין הקריירה הצבאית לאבהות

2013

עירן-יונה, מ. (2013). ארגון "ישן" אבות "חדשים"? קצינים לוחמים בין הקריירה הצבאית לאבהות. מגדר: כתב עת למגדר ופמיניזם, 2, 1-26.

לצפיה
Damsels and Heroines: The Conundrum of the Post-Feminist Disney Princess

Damsels and Heroines: The Conundrum of the Post-Feminist Disney Princess

עלמות וגיבורות: בעיתה של נסיכת דיסני הפוסט-פמיניסטית

2013

Stover, C. (2013). Damsels and heroines: The conundrum of the post-feminist Disney princess. LUX: A Journal of Transdisciplinary Writing and Research from Claremont Graduate University, 2(1), 29.

לצפיה
Damsels in Discourse: Girls Consuming and Producing Identity Texts Through Disney Princess Play

Damsels in Discourse: Girls Consuming and Producing Identity Texts Through Disney Princess Play

עלמה בשיח: ילדות צורכות ויוצרות טקסטים זהותיים באמצעות משחק בנסיכות דיסני

2009

Wohlwend, K. E. (2009). Damsels in discourse: Girls consuming and producing identity texts through Disney princess play. Reading research quarterly, 44(1), 57-83.

לצפיה