דוגמאות

דוגמאות לפרק שיטה במחקר כמותי

מאמרים אקדמיים להורדה בחינם (pdf)
The Effect of Psychodrama on the Empathy and Social Anxiety Level in Adolescents

The Effect of Psychodrama on the Empathy and Social Anxiety Level in Adolescents

ההשפעה של פסיכודרמה על האמפתיה ועל רמת החרדה החברתית בקרב מתבגרים

2020

Şimşek, Ç., Yalçınkaya, E. Y., Ardıç, E., & Yıldırım, E. A. (2020). The Effect of Psychodrama on the Empathy and Social Anxiety Level in Adolescents. Turkish Journal of Child & Adolescent Mental Health, 27(2), 96-101.

לצפיה
אימוץ עם קשר: יתרונות, קשיים ותובנות על יישום מיטבי בראי המחקר

אימוץ עם קשר: יתרונות, קשיים ותובנות על יישום מיטבי בראי המחקר

2012

שורק, י., ניג‘ם-אכתילאת, פ. וסגל, א. (2016). אימוץ עם קשר: יתרונות, קשיים ותובנות על יישום מיטבי בראי המחקר. עט השדה, 17, 88-106.

לצפיה
Rebels with a cause: Group identification as a response to perceived discrimination from the mainstream

Rebels with a cause: Group identification as a response to perceived discrimination from the mainstream

מורדים עם מטרה: הזדהות קבוצתית כתגובה לאפליה מהזרם המרכזי

2001

Jetten, J., Branscombe, N. R., Schmitt, M. T., & Spears, R. (2001). Rebels with a cause: Group identification as a response to perceived discrimination from the mainstream. Personality and Social Psychology Bulletin, 27(9), 1204-1213.‏

לצפיה
פריגבי – סוללה לאבחון זיכרון עבודה פונולוגי

פריגבי – סוללה לאבחון זיכרון עבודה פונולוגי

2008

גביעון, א. ופרידמן, נ. (2008). פריגבי – סוללה לאבחון זיכרון עבודה פונולוגי. שפה ומוח ,7, 161-181.

לצפיה
The impact of leadership on the professional development of teachers in complementary schools

The impact of leadership on the professional development of teachers in complementary schools

ההשפעה של מנהיגות על פיתוח מקצועי של מורים בבתי ספר משלימים

2020

Souza, A., & Arthur, L. (2020). The impact of leadership on the professional development of teachers in complementary schools. Management in Education, 34(4), 141-148.‏

לצפיה
Academic Misconduct and Generative Artificial Intelligence: University Students’ Intentions, Usage, and Perceptions

Academic Misconduct and Generative Artificial Intelligence: University Students’ Intentions, Usage, and Perceptions

תרמית אקדמית ובינה מלאכותית ג'נרטיבית: כוונות, שימוש ותפיסות של סטודנטים

Tindle, R., Pozzebon, K., Willis, R., & Moustafa, A. A. (2023). Academic Misconduct and Generative Artificial Intelligence: University Students’ Intentions, Usage, and Perceptions. PsyArXiv Preprints, 13, 1-10.

לצפיה
מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות

מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות

2010

פורטוביץ, ע., ליכטנשטיין, א., יוגורוב, ל. וברנד, א' (2010). מנגנוני יסוד המקשרים בין למידת מוזיקה ובין שיפור ביכולות קוגניטיביות וחברתיות. Min-Ad: Israel Studies in Musicology Online, 8, 106-128.

לצפיה
ההשפעה הדיפרנציאלית של ההיסטוריה הפלילית על מועדות בתוכניות חינוך בשירות בתי הסוהר

ההשפעה הדיפרנציאלית של ההיסטוריה הפלילית על מועדות בתוכניות חינוך בשירות בתי הסוהר

2021

חביב, נ. חסייסי, ב. ווייסבורד, ד. (2021). ההשפעה הדיפרנציאלית של ההיסטוריה הפלילית על מועדות בתוכניות חינוך בשירות בתי הסוהר. חוקים, 15, 189-222.

לצפיה
Gender differences in the case of work satisfaction and motivation

Gender differences in the case of work satisfaction and motivation

הבדלים מגדריים בשביעות הרצון בעבודה ובמוטיבציה

2017

Stefko, R., Bacik, R., Fedorko, R., Gavurová, B., Horváth, J., & Propper, M. (2017). Gender differences in the case of work satisfaction and motivation. Polish Journal of Management Studies, 16(1), 215-225.‏

לצפיה
Children delay gratification for cooperative ends

Children delay gratification for cooperative ends

דחיית סיפוקים של ילדים למטרות שיתוף פעולה

2020

Koomen, R., Grueneisen, S., & Herrmann, E. (2020). Children delay gratification for cooperative ends. Psychological science, 31(2), 139-148.‏

לצפיה

מתקשים למצוא מאמרים אקדמיים בנושא שאתם מחפשים?

    כתבו לנו וננסה לעזור לכם:

    צריכים עזרה בסיכום מאמרים או בכתיבה אקדמית?

      כתבו לנו וננסה לעזור לכם: